вторник, 20 септември 2011 г.

МАРС!!! А БЯХМЕ МЛАДИ, ТОЛКОВА МЛАДИ, ПРЕДИ ДА СТИГНЕМ ДО МАРС!


Всичко започна с един тримесечен полет до Марс, който стана едно от най-големите приключения в космическата ера. Изучаването на чуждия за нас свят с „очите” на двата марсохода от разстояние 160 милиона километра!!! Техните открития показаха на нас един „новМарс, но тези открития все още не са завършили…… Желая Ви приятно гледане и слушане! Филма е с високо качество. С уважение : Николай.



Николай Николов

11 коментара:

  1. А какво означава това, написано от Вас:" А БЯХМЕ МЛАДИ, ТОЛКОВА МЛАДИ, ПРЕДИ ДА СТИГНЕМ ДО МАРС!"? Да не би да сте бил и на Марс?

    ОтговорИзтриване
  2. ЗАБАВНО Е ДА ЧЕТЕШ И ,, МЕЖДУ РЕДОВЕТЕ ,,....И СПОДЕЛЕНАТА ИНФОРМАЦИЯ Е ИНТЕРЕСНА...ХУБАВ ДЕН !

    ОтговорИзтриване
  3. незнам колко често посещавате блога но явно малко познавате Ники тои е голям веселяк и убича да се шегува понякога а това преди да стигнем на марс е преди няколко години кацането на марс и аз тогава бях по млад вярвам и вие поне така го разбирам аз.ики.

    ОтговорИзтриване
  4. Икиииии,капут неграмотен,да ти еба чутурата проста.

    ОтговорИзтриване
  5. ха ха ха ще се пукнеш бе човек от умраза и негатевизам бих желал да те видя на четери очи как ще ме ебеш дане се получи обратното дати нацепя аз злобната глава щот няма даси първия дето съм му смачкал фасадата бих казал с голямо удоволствие бих се срещнал с теб ибачо само ми кажи каде да те намеря аз щедоида и това не е шегичка .ики.

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен каза...
    Икиииии,капут неграмотен,да ти еба чутурата проста.
    21 септември 2011 21:26

    Защо такава злоба бре човек? ИКИ десетки пъти е обяснявал за себе си кой е, какъв е и от къде е!!!!

    ОтговорИзтриване
  7. ами Ники това което съм казал за себеси е добрата страна на монетата с голямо желание бих показал на ебача другарта страна ями кажи от каде ми пише този ебач щото аз такива лесно ги ремонтирам имам специални инсроменти за меракли да ме ибат и такива ги приемам на сериозно и въобще не се шегувам ,че сам си неграмотен е вярно но многомисе ще тоя да са по сексим малко .ики

    ОтговорИзтриване
  8. ...ИКИ , НЕ СЕ ПРОМЕНЯЙ...ПОДОБНИ КОМЕНТАРИ /КАТО ТОЗИ НА АНОНИМНИЯ / НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ВНИМАНИЕ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПОРАДИ ПРОЯВЕНОТО НЕУВАЖЕНИЕ КЪМ ПРОСТРАНСТВОТО НА БЛОГА...ТОЙ / АНОНИМНИЯТ / Е ЗА БЕЗМЪЛВНО СЪЖАЛЕНИЕ , ВСЕКИ ДРУГ ПОДХОД КЪМ НЕГО САМО ЗАХРАНВА ЗЛОБАТА ...ПРАВОТО НА ИЗКАЗ МОЖЕ ДА МУ БЪДЕ ОТНЕТО МНОГО ЛЕСНО , НО ЩЕ ОТИДЕ В НЯКОЙ ДРУГ БЛОГ / ТОЙ СИ ЗНАЕ КЪДЕ / И ТАМ ЩЕ РЪСИ ЕЛЕМЕНТАРНИТЕ СИ ПРОСТОТИИ...А ТУК - ЕНЕРГИЯ ПОЗИТИВНА -КОЛКОТО ИСКАШ ! ...И АЗ ЛИ ДА ОЧАКВАМ СЛОВЕСНИ НАПАДКИ ?! ...ПРЕПОРЪЧВАМ ТИ ДА СЕ ОТКАЖЕШ В ЗАРОДИШ , АНОНИМНИ ПРИЯТЕЛЮ...ДАЙ СИ ВРЕМЕ , В НАЧАЛОТО НА ПЪТЯ СИ .../ EVA /

    ОтговорИзтриване
  9. Ако бях го хванал в момента в който пише щях да ти кажа точно, но сега да разбереш, трябва да щракнеш върху втория брояч, /TYXO брояч/, който е под снимката, но той записва реалните дати и часове със закъснение около месец! Иначе показва реалния брой посещения в момента, но пак с три минути закъснение! И горният брояч със земното кълбо или картата съм го оставил също отворен! Там се вижда посещението в реалния момент! Просто пак трябва да кликнещ върху него!

    ОтговорИзтриване
  10. благодаря EVA цена много твоето мнение.
    благодаря ти НИКИ.

    ОтговорИзтриване
  11. http://earth-chronicles.ru/news/2011-09-22-8159
    "Марсианские артефакты"

    ОтговорИзтриване