петък, 18 октомври 2013 г.

ЗАЩО ЩЕ ОТИДЕМ НА ПЛАТОТО НАСКА

Публикуван в списанието “СВЕТОВЕН ЧЕНЪЛИНГ” № 4 (10)

Здравейте, скъпи мои! С вас е Крион. Днес ние ще продължим не само темата за историята на човешката цивилизация, но и ще разгледаме нейното взаимодействие с другите цивилизации. Това е важно, защото придобива особено значение на дадения етап от вашето развитие.
При това ще хвърлим светлина върху произхода на два взаимно свързани артефакта. Единият артефакт за вас все още е загадъчно място: платото Наска в Южна Америка. Другият е библиотеката на КАМЪНИТЕ на ИКА. Тези два артефакта са вплетени в историята на човешката цивилизация от тези, които дойдоха на Земята за участие във Великия Експеримент. Но, в същото време, тези артефакти бяха създавани от представители на човешкото общество, въплътени във вашия свят на четиримерността.
Вашата съвременна историческа наука предполага, че едно събитие следва след друго и всичко се развива от простото към сложното. Вашите историци твърдят, че отначало е имало някакви първобитно-общинни общества, след това се появили по-развити, като не допускат мисълта за това, че самото явление на еволюцията е сферично. А това не предполага линейно развитие, сферичността предполага по-сложни понятия.
Простото и сложното винаги са съществували заедно. Развити цивилизации често са съседствали с току-що раждащи се общества, съществували са в едно и също време, на една площадка на пространствено-времевия континуум.
Нещо повече, в един континуум са прониквали енергии от различни пространства и времена, което на много хора може да се стори фантастично. Но изглеждащото фантастично в действителност е един от законите на развитието на вашата планета, когато енергии от различни пространства и времена взаимно се проникват, за да хармонизират еволюционното развитие.
Изображенията на камъните на ИКА, изобразяващи, например фрагменти от съвместния живот на хора и динозаври, на хора и гущери, могат да се сторят удивителни, странни и фантастични за съвременните учени, за хората с линейна гледна точка. Но не и за Сътрудниците на Светлината, които, разбира се, винаги трябва да помнят за сферичността на времето, за взаимното проникване на различни енергии на времето и пространството, за взаимното проникване на цивилизациите на Земята и извънземните цивилизации.
Темата, която започваме днес, всъщност е продължение. Крион вече ви съобщи за древната цивилизация в Южна Америка – за цивилизацията на ТОЦТЕКИТЕ.  
 “Преди повече от 7000 години ТОЦТЕКИТЕ се установили на територията на съвременно Перу (западната част на Кордилерите (Андите), в Южна Америка). Първоначално тоцтеките се наричали ЛЕЯДИАНЦИ, защото тяхната култура се базирала на връзка с Плеядите. Куратори на тази човешка култура на ранния етап от развитиета е била плеядианската цивилизация, която е известна като цивилизацията на РАЗУМНИТЕ ЗМИИ. Не случайно тотем на представителите на тази цивилизация станали змиите. По-късно леядианците се преименували на ТОЦТЕКИ, защото, когато била прекъсната връзката с Плеядите, известно време активно общували със Същество, известно на хората като БОГЪТ ТОТ (звуковото съчетание "ТОЦ" се родило благодарение на особеностите на произношението, ТОЦ в дадения случай е ТОТ). "ТЕК" означавало "Покровител", “Божество”. Така че ТОЦТЕКИТЕ са хора, намиращи се под покровителството на ТОТ (ТОЦ).
Основата на тяхната идеология станала идеята за хармонично развитие на човека, който е органична част от природата. Първоначално цивилизацията на тоцтеките била вегетарианска. Хората не употребявали в храната си месо от животни, птици и риби. Не развивали оръдия за производство и технологии. Но много активно използвали духовни практики. Свободно телепатично общували помежду си, практикували пътешествия извън тялото (извършвали астрални пътешествия извън физическото си тяло в други светове, на други планети).
Физическите тела на тоцтеките, които се занимавали със специална гимнастика, били много развити. Ръстът им бил от 2,8 до 3,5 метра. За онова време това бил достатъчно висок ръст. Защото като цяло ръстът на хората в постатлантическия период започнал да намалява. Имало раси с много по-малък ръст. На планетата дори започнали все по-често да се раждат джуджета. Макар че по-рано те представлявали голяма рядкост.
След като просъществувала хармонично триста години, цивилизацията навлязла в етап на криза. Контактите с представители на други светове и планети, които ставали в резултат на астралните пътешествия, не можели да останат без последствия. Някои тоцтеки, за да си подобрят бита, започнали да внасят в живота си технологични знания от други светове. Строели по-удобни жилища, организирали комфортно съществуването си на територията на своите лични участъци.
Появили се огради между жилищата, градини, басейни, фонтани, индивидуални електрически станции. Започнало разделение между хората, живели в течение на столетия в единна община. И ето, накрая се появили тези, които изработили и взели в ръце оръжие. Отначало го използвали за лов. Някои от тоцтеките започнали да използват в храната си месо. Пламнали първите искри на агресия. А по-късно се разгорели конфликти. В това число и въоръжени. Близо половин хилядолетие след своето зараждане, културата на тоцтеките се превърнала във военизирано, агресивно общество, раздирано от вътрешни противоречия и борба за власт”.
(Крион. Цикъл «Крион от Русия», «22. Съдбата на Кристала на Алмена»)
Но не всички тоцтеки участвали във военизираното агресивно общество. На определен етап от развитието две трети от тоцтеките предоставили телата си за души от възходящия клон на еволюцията, за млади души, еволюциониращи от по-плътните измерения.

Една трета от тоцтеките представлявала високо развито хармонично общество. Това били хора духовно развити, имащи връзка със своите Висши “Аз”. Те осъществявали дейността си, като се опирали на ръководството на Духовните Наставници. Тази част от обществото на тоцтеките се наричала ТОЛТЕКИ.

Това название се е запазило до днешни дни. Защото по-късните обитатели на Южна Америка се нарекли така в чест на тези, които техните предци почитали като богове, в чест на по-древните ТОЛТЕКИ – слънчевите човеко-богове.
Толтеките се отделили от тоцтеките и създали такива условия, в които техните по-агресивни съседи не можели да контактуват с тях.
Толтеките не се преместили в отдалечени места. Географски толтеките се намирали сравнително недалече от тоцтеките. Но били създадени специални енергийни полета, които отделяли едните от другите. Подобни полета не са рядкост за тези участъци от пространствено-времевите континууми, когато енергии от различни времена и пространства се събират в една точка.
Толтеките изпълняали редица мисии, много важни и за планетата, и за развитието на вашето човешко общество. В частност, те са създателите на чудесната библиотека на КАМЪНИТЕ на ИКА.
Учените датират камъните на Ика различно. Много изследователи предполагат, че те са били създадени в Епохата на Средновековието. Други считат, че камъните са се появили няколкостотин години по-рано. Но научните анализи не винаги отразяват реалната картина. СФЕРИЧНО може да е не само времето, но и пространството. Следователно, и самите предмети могат да носят отпечатък от сферичността на пространство-времето, да носят ЕНЕРГИЯТА НА ВЗАИМНОТО ПРОНИКВАНЕ НА РАЗЛИЧНИ ВРЕМЕНА И ПРОСТРАНСТВА. 
Затова данните на съвременните научни изследвания не винаги отразяват реалната картина на възрастта на артефактите.

Толтеките, извършвайки пътешествия ИЗВЪН ФИЗИЧЕСКОТО ТЯЛО, пътешествали из други времена на вашето измерение, надниквали в миналото и внасяли енергията на това минало в тази точка на пространство-времето, в която се намирали. Извършвайки пътешествия из различни времена, толтеките създавали специална библиотека за бъдещето на Земята, като изобразявали на камъните различни картини от живота в миналото. 

Библиотеката на камъните ИКА е обединена с тематиката от развитието на хората през последните пет милиона години. Тя станала една от формите на планетарна библиотека за епохата на нашия Велик Експеримент. И понеже Земята сама по себе си е специална галактическа Библиотека, то и камъните ИКА са част от Галактическата Библиотека.

Мнозина се учудват, че на камъните от Ика хората са изобразени заедно с динозаври, гущери. Хората са свикнали да мислят за гущерите като за някакви диви животни. Но имаше времена, когато гущерите имаха висш разум. На Земята съществуваше цивилизация на динозаври като високо развити същества. И имаше времена, когато те си взаимодействаха с хората не само като равноправни партньори, но и като по-големи братя на хората.
Подобна беше историята преди повече от 3 милиона години. В същото време на камъните Ика са изобразени и събитията, когато преди около 9000 години съществуваше “полуразумна” популация на гущери, които се използваха в качеството на домашни животни. И те взаимодействаха с хората именно като домашни животни. Хората от онова време ги използваха така, както сега съвременният човек използва конете. Тази популация съществуваше и на територията на Евразия, в Хиперборея, за която вече ви разказвах.
Правомерен въпрос: защо библиотеката от Камъните на Ика се е създавала върху камъни, а не върху някакви други носители на информация? Вече неведнъж съм ви казвал, че преди повече от 5000 години беше извършена пренастройка на вълната на пространствено-времевия континуум, и всички обекти, създадени от изкуствени материали, не можаха да преминат във вашата реалност, реалността на съвременното човешко общество, което е на малко повече от 5000 години.

От гледна точка на вашата Реалност тези изкуствено създадени обекти се разложиха на молекули и атоми.

От гледна точка на Универсалната Реалност, те преминаха на друга честота на пространствено-времевата вълна, придобивайки нов живот в друга реалност.
Толтеките бяха посветени в тази част от плана на Великия Експеримент. Те знаеха за бъдещата пренастройка на вълната на пространствено-времевия континуум. Знаеха, че изкуствено създадените материални носители на информация няма да могат да влязат в реалността на новото човечество. Затова създаваха библиотеката именно върху камъни.

Сред толтеките имаше художници, които нанасяха изображенията върху камъните по специален начин. Те знаеха, че създават тези камъни като библиотека на Земята и специална библиотека на Великия Експеримент.

Затова всеки камък се създаваше не просто като художествено произведение, а като многомерно енергийно произведение.
Целта за създаване на подобна Енергетика беше пренасянето на енергетиката на важна част от Великия експеримент във вашия свят, пренасянето на тази енергетика през бариерата на пренастройка на основната вълна на пространствено-времевия континуум. В резултат от това, след пренастройката библиотеката на ИКА благополучно премина във вашия свят.
Камъните се пазеха от специални жреци много дълго време, предаваха се от поколение на поколение. И едва когато Южна Америка беше завзета от завоевателите от Европа, камъните на ИКА започнаха да се предават от ръка на ръка и да се пазят неподредено.
Но в резултат от това част от камъните дойде до съвременните хора. При това някои хора, в чиито ръце попаднаха те, в древността сами имаха отношение към тях, създавайки самата тази библиотека от камъни на Ика, когато са били въплътени в тела на толтеки.
Камъните на Ика като артефакти са тясно свързани с друг Артефакт – изображенията на платото Наска. Преди всичко, защото и едните, и другите изображения се създаваха от едни и същи автори. И камъните на Ика, и удивителните творения на платото Наска, бяха създавани от толтеките.
Както вече знаете, толтеките бяха много тясно свързани с цивилизацията на Плеядите. Плеядите станаха обединяващ център за всичките 16 извънземни цивилизации, които сътворяваха четиримерната генетика на човечеството.
Всичките тези цивилизации влизат в числото на Авторите и на Участниците във Великия Експеримент на вашата планета.

Геномът на човечеството на основата на 16-те звездни цивилизации се сътворяваше в продължение на последните 5 милиона години от еволюцията на планетата.
Енергийно това намери отражение в библиотеката на камъните на Ика. Но по-важна информация за човешкия Геном и за развитието на четиримерното човечество се съдържа в друг велик Артефакт – на платото Наска.
Първите работи по създаване на изображения на платото Наска започнаха преди 7383 години. Те се извършваха на няколко етапа. Последният етап беше завършен преди 5824 години. През този период от време бяха извършени всички работи по нанасяне на рисунките, изображения на животни, линии на геометрически фигури. Защо се правеше всичко това? Как смятате, слънчеви мои, има ли всичко това само информационен характер? Може би това е само грандиозно “писмо” от предците до потомците? Подобно предположение е вярно само отчасти.
Скъпи мои, вие вече разбирате, че нито едно произведение на светлинното творчество не е с една цел, с един план. Ако се сблъсквате с артефакт, който са сътворили Сътрудници на Светлината, знайте: той има многоцелева мисия, различни задачи. Винаги трябва да имате предвид многопространственост, многовременност, многонасоченост.
Платото Наска е съсредоточие на светлинното творчество на същите тези 16 цивилизации, които дадоха звездни семена за генетиката на съвременния човек. Можете да си спомните и за кристала на Алмена, който има 16 звездни оси. Можете да си спомните за единството на 16-те измерения и за обединения Многомерен Геном, който сътворява Семейството на Светлината тук, на Земята. Действително, всичко е взаимосвързано.
Толтеките бяха опора на Съдружието, на проявеността на 16-те цивилизации в тази местност, която сега наричата платото Наска. Но творчеството на Толтеките на платото Наска нямаше само четиримерен характер.
Това беше именно многопространствена дейност на многомерни Творци на Светлината. Толтеките си взаимодействаха и с петмерни колеги, и със същества от по-висши светове. Но особено тясно контактуваха с петмерния свят, защото под платото Наска се намира, живее много наситен живот петмерен град на Светлината, основан от лемурийците. Толтеките послужиха като "физически ръце" на този многопространствен и многомерен колектив от Сили на Светлината, който изпълняваше мисия, за която ви предстои да узнаете. 

Каква е тази мисия? За какво става въпрос? Какво сътвори в района на Наска Семейството на Светлината с ръцете на четиримерните толтеки?
Всички рисунки, изображения на животни, геометрични фигури са само част от тази многомерна структура, която се състворяваше в разни пространства на многомерността. Разбира се, всички рисунки могат да се прочетат като някакво “писмо” до съвременното човечество. И то ще бъде прочетено, когато му дойде времето. Разбира се, Артефактът Наска е послание до потомците от предците: “НИЕ СЪЩЕСТВУВАХМЕ! НИЕ ЖИВЯХМЕ! НИЕ МОЖЕХМЕ МНОГО НЕЩА."

Но ние с вас вече разбрахме: при създаването на изображенията Наска едновременно се извършваха работи и в други измерения, СЪТВОРЯВАШЕ СЕ МНОГОМЕРНА СВЕТЛИННА СТРУКТУРА, която заложи програма за образуване на нови енергии във вашето ново време.
Сега с вас говорим за това, че започва нов слънчев цикъл, нов слънчев каледар, ние излизаме на новата вибрация 13:20 (Вибрацията 13:20, цикли от 13 и 20 енергийно-времеви модула, например 13 Тона на Творението и 20 Слънчеви печата, е в основата на календара на маите Цолкин – бел. пр.).
Скъпи мои! Хубаво е да знаете, че този процес се осъществява и с помощта на светлинна енергоструктура, която е сътворена в района на платото Наска от много цивилизации от различни измерения. Тази светлинна структура може да се нарече с обичайната за вас дума "трансформатор", преобразувател на пространство-времето. Може също така да се нарече специален Портал.
Всичко това е така, всичко това е вярно. Но сега искам да уточня, за какво именно става въпрос. Светлинната структура на платото Наска е особена, уникална. Разбира се, тя по специален начин трансформира вашия еволюциониращ свят.
Погледнато най-общо, всички предмети около вас са част от вашия процес на трансформация от четиримерността в петмерност. Затова, говорейки за многомерната структура на платото Наска, ние говорим за нея и като за структура, трансформираща света.
Важно е да се разбере в какво е особеността на тази структура. Вие често използвате думата Портал в значението “Проводник на Енергията”. И това също е правилно. Голям енергообмен се извършва в района на Наска. Но тук е специално място, в което живее ТОВА, което ЗАСЕГА СПИ (УСМИВКА НА КРИОН).
Сред вас, съвременните Сътрудници на Светлината, има такива, които са взели участие в сътворяването на тази Велика Структура – бъдейки въплътени или невъплътени в четиримерността.
А на нивото на Висшите Аз са работили ПРАКТИЧЕСКИ ВСИЧКИ ДНЕС ВЪПЛЪТЕНИ РАБОТНИЦИ НА СВЕТЛИНАТА.

Засега тази Структура не работи. И работата е в това, че една от вашите задачи на дадения етап е да разберете, какво представлява нашият специален Трансформатор-Портал.

Освен това ВАША ЗАДАЧА е, скъпи мои, да го АКТИВИРАТЕ. И ние ще направим това всички заедно, Слънчеви Ангели. Всички необходими “карти” за това са в ръцете ви. Остана да направите няколко крачки. И вие ще ги направите заедно със Семейството на Светлината тук и сега, участвайки в процеса на Възнесението, участвайки в Проекта по активацията на Лемурийските Кристали.

Учудва ли ви, че на вас, които живеете в Евразия и в Северна Америка се предава тази информация и вие сте призвани да работите със структура, която се намира в Южна Америка?

Първо, вие вече помните, че ви беше съобщено за 16-тия западен Лемурийски Кристал в Южна Америка. Той се намира съвсем близо до платото Наска и е свързан с него със специална връзка!

Освен това, трябва да знаете, че платото Наска чрез вътрешното пространство на Земята има много тясна връзка с един от важните кристални центрове на Евразия. И този център ви е известен много добре: мястото на бившата столица на Хиперборея – град БОРЕЯ (днес – град Казан).
Обърнете внимание какво се случва тези дни на споменатата територия. Бившата Борея сега стана център на международни спортни състезания (по това време в Казан се провежда XXVII Световна лятна Универсиада - бел. пр.). Човек може да си помисли, че това са несъпоставими неща: спорт и езотерика! Но дори те понякога се сливат (ЕНЕРГИЯ НА УСМИВКАТА НА КРИОН).
Във важния енергокристален център на планетата Земя пристигнаха хора от различни континенти, от различни светове и донесоха енергетиката на различните континенти и различни светове.

И тази енергетика ви е от помощ, скъпи участници в Проекта на Възнесението, участници в активацията на различни кристални структури. В действителност, тук в бившата Борея, има и многомерен генетичен център, откъдето се развива спирала на структурата на Лемурийските кристали.

И ето тук сега е внесена енергетиката на много хора, участващи в спортните състезания. Много от спортистите участват в особената работа на нивото на Висшите “Аз”. Състезавайки се помежду си, те заедно с това изпълняват светлинна работа – така работите вие, хората-богове, често дори без да съзнавате това. Енергията, предавана на мястото, където се намираше столицата на Хиперборея, е много важна за нашите бъдещи светлинни активации. В това число, за съединяване на многомерните структури на платото Наска с кристалния център в град Казан.
Сега ще ви съобщя и това, че платото Наска е специална светлинна структура, която е призвана да помогне за пренастройката на Земята на нова, слънчева вълна и за осъществяване на още едно, МНОГО ВАЖНО МЕРОПРИЯТИЕ. Но структурата Наска няма да заработи, ако не я съединим с кристалния център в Казан. А, освен това, ни предстои да намерим още ВАЖНАТА ТРЕТА ТОЧКА за нашата специална триална работа. За нея Крион ще ви съобщи по-късно. Най-интересната и важна работа едва сега започва, скъпи  мои. Най-интересното и най-важното едва сега започва за вас, Слънчеви Ангели.
И това наистина е така.
ВАШ КРИОН –
С ЛЮБОВ ОТ СЪРЦЕТО НА СЛЪНЧЕВИЯ БОГ-ТВОРЕЦ
13.07.13 – 16.07.13.

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ

Превод: Лусесита

Николай Николов


2 коментара:

  1. НЯКОЙ ВЯРВАТ В БУДА, ДРУГИ В ХРИСТОС, В АЛЛАХ, В ТОТЕМИ НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ВЕЧЕ ПРИ ПРОЦЕСА НА РАЗПАД, ВЗЕХА ПОЧЕТИ ВСИЧКИ ДА ВЯРВАТ В ХАРТИЙКИ НАРЕЧЕНИ ПАРИ И ДА ИМ СЕ КЛАНЯТ И ПАЛЯТ СВЕЩИ ДОРИ! - ТОЕСТ, КАТО ВАС!

    ОтговорИзтриване