неделя, 25 ноември 2012 г.

МАЙ, ЧЕ ЖИВЕЕМ В МАТРИЦА? КАКВО МИСЛИТЕ ВИЕ?! - РИМЕЙК



Опирайки се на основата на числата на Фибоначи и златното сечение, лично аз все повече се приближавам до извода , че живеем в някаква матрица,  по точно компютърен свят, нещо подобно на ядрото на операционната система или по точно казано на файловата система ( била  тя  FAT, NTFS, EXT, HFS, HFS+, HPFS, ISO 9660, ODS-5, и така нататък.. . ). На този принцип е изградена както Вселената, преминавайки през галактиките, звездите, планетите, стоежа на растенията и животните, нас,  ДНК, молекулите,  атома, и най - малките известни до сега частици и кръгът се затваря и всичко започва отначало, подобно на фракталите. За тази цел ще Ви пусна поредица от филмчета, на тази тема за да кажете и Вашето мнение! Приятно гледане:











Николай Николов      ЗНАМ, ЧЕ СЛЕД МЕН ЩЕ ОСТАНЕ САМО ТОВА КОЕТО СЪМ НАПИСАЛ. ЗАКОНА НА ЖИВОТА Е ТАКЪВ..., ТА ЗАТОВА ВИ ПИША И ПОВТАРЯМ, ДАНО РАЗБЕРЕТЕ ТОВА КОЕТО ИСКАМ ДА ВИ КАЖА. НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ВИ ПУБЛИКУВАМ НОВИ НЕЩА, НО АКО БОГ Е РЕШИЛ ТО И ТОВА ЩЕ СТАНЕ!!

 НИКОЛАЙ!

2 коментара:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=H1DzhbUhxpI&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=yk_pwbfByqo&feature=related

    ники нещо моного интересно единия филм е в твоита специялност
    ики,

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Колега създател на темата ! правя наблюдения от години и почти съм събрал доказателства, че живеем в матрица и че всичко е нереално заедно с живота ни колкото и налудничаво да изглежда всичко е сън.
      пиши ми на plamen.gotchev@gmail.com

      Изтриване