четвъртък, 29 август 2013 г.

КАК EVN СЪСИПВА МЕН И ОЩЕ ПЕТ ЧОВЕКА.

Думите със светлосин цвят са препратки към публикации, показващи начина на измама от трите "енерго-разпределителни" дружества и тяхната безпределна наглост!!!
Не вярвах, че и на мен ще се случи поредната простотия на крадците от енерго- разпределителните дружества от югоизточна България тоест EVN България, но факта си е факт. Получих „Констативен протокол”, че са ми занулили електромера от март месец въпреки, че съм си плащал редовно всеки месец до ден днешен и ми начисляват сума 800 лева на база дневна тарифа /тоест плащай втори път!/ , съответстващи /може би – защото не обясняват, а достъпа до „Шефчето” е труден тоест - невъвможенна  предполагаемите от тях изразходвани киловати. В протокола пише – двама техници и още двама човека от тяхното дружество явяващи се „свидетели”,  констатират отрязването на нулевия проводник. Някой учил поне малко да ми каже как ще протича ток до домовете ми и как електромера ще отчита?! Първо – как се режи нулев проводник? С клещи или ножица?! Всъщност – не е отрязан. Няма как! – Нулата е целия корпус на таблото. Искам да ги попитам едно нещо: Когато ми смениха електромера, който си беше току що купен от мен, чисто нов, трифазен, тариран и така нататък, някой да ме е питал или да е искал съгласието ми?! 
Няма такова нещо!! Вие знаете, че така действат – подмолно и като крадци! (Не напразно през февруари цяла България прорева от тях, но политиците ни, понеже са в играта наречена пари и комисионни,  и до ден днешен спят и глупости дърдорят, че и не искат да си ходят). Това на EVN  е първата им грешка. Втората е, че от когато са тук, таблото ни /на входа/ никога не е било заключено от тях, счупили са го и си стой отворено. Имат тяхна брава, но при счупена врата, е кое да заключиш? а и само те имат ключ! Къде са им ремонтите за които вземат пари?! Ако те не искат да го оправят, защо не са ни уведомили да си го оправим ние, а това са доста години…от 2005 година…?! Каква е тази измислена от тях простотия?! На всички набедени абонати причините и таксите „леко” се разминават. То целта е ясна – да крадат пари до последно!!! Ето – не искат да говорят обяснят, а трябва да заведа дело, защото „в срок до три дни ни спират тока” – така пише в протокола. Е заведох по принуда дело – 210 лева от мен за отскок, и познайте кой ще спечели и по какъв начин, и кой ще плати разходите по делото?! До кога ще търпят власт имащите тези народни И чуждоземни изедници и крадци???!!!  Та всички взети пари отиват извън България! Защо?! Защо Албания, на която до скоро се смеехме ги изгони, а ние не?! Сега вече всички страни се смеят на нас.
 Между другото видях и други подобни случаи из милата ни родина…..
Това ще пратя, до омбудсмана на РБ, до главна прокуратура, до министерския съвет, до всички медии та да вадим кой на кого слугува и дали някой дума ще обели!


НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

15 коментара:

  1. Пусни една жалба и в Агенцията за защита на потребителите. Аз от 9 месеца съм на тази въртележка, борейки се с топлото. Абе тия изроди май си мислят, че крайният потребител е благотворително дружество.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. БЛАГОДАРЯ ЗА СЪВЕТА! ПУСНАХ НЕЩО КАТО ЖАЛБА /ИЗЧЕЗНА МИ ИМЕТО/ ПРИ ТЯХ(КОЕТО В СЪЩНОСТ ГЛАС В ПУСТИНЯ) И ПО ПРИНУДА ЗАВЕДОХ ДЕЛО СРЕЩУ ТЯХ. ВСЕКИ ТРЯБВА ДА ЗАВЕДЕ ОТДЕЛНО ДЕЛО НИЩО, ЧЕ СМЕ НА ЕДНО ТАБЛО И В ЕДНА КООПЕРАЦИЯ - СЕЩАЙТЕ СЕ ЗА КАКВО!! ТОВА КОЕТО МИ КАЗВАШ Е ДОБРА ИДЕЯ. ДА, ТАКА СИ МИСЛЯТ, ДАЖЕ И НЕЩО ПОВЕЧЕ. НИКОЙ ОТ НИКОЯ МЕДИЯ НЕ ПУБЛИКУВА НАЧИНА ЗА МАНИПУЛИРАНЕ НА ПОКАЗАНИЯТА НА ЕЛЕКТРОМЕРИТЕ, ВЪПРЕКИ ЧЕ ПИСАХ НА КОГО ЛИ НЕ ОТ"НАЦИОНАЛНИТЕ" ТЕЛЕВИЗИИ И РАДИА. ПЪЛНО МЪЛЧАНИЕ....

      Изтриване
    2. Те медиите са над тези неща. Виж ако беше мангал или куче, щяха да откликнат.

      Изтриване
    3. Така е Писах на "Тази сутрин", на Ани Цолова, на Виктор Николаев, на "Лице в лице", На "Панорама" на "Хрътките", на "Лора Крумова" На "Нова телевизия" и да не изреждам всички, и в повечето случай триеха писмата без да ги отворят или изобщо не ги отваряха. Е имаше и две изключения от репортери на БТВ, но те бяха от други градове. Разбирам ги защо! - За да не ги изгонят от работа, защото другата работа е заплатена около 300 лева,а се иска и бачкане. голям кеф -нали?!

      Изтриване
    4. ОСВЕН ТОВА ИМАМ КОПИЯ НА ВСИЧКИТЕ ПИСМА И КАК СА ПОСТЪПИЛИ С ТЯХ.И ТО ИМЕ ПО ИМЕ, ПИСМО ПО ПИСМО, ПОСТЪПКА ПО ПОСТЪПКА. ТОВА СЕ ОТБЕЛЯЗВА В ПОЩАТА МИ. И НЕ ИМ ПРАЩАХ САМО ОТ ЕДНА, А ОТ ТРИ ПОЩИ. ДАННИТЕ ГИ ПАЗЯ И НА ТРИТЕ ПОЩИ ОТ КОИТО ИМ ПИСАХ, В КОМПЮТЪРА, НА ВЪНШЕН ДИСК, НА ФЛАШКА, НА СД И ДВД, А СЪМ ГИ КАЧИЛ И НА СЪРВЪР КАТО СЪМ МИНАЛ ПРЕЗ ПРОКСИ. НЯКОЙ ДЕН ЩЕ ГИ ПУСНА ИЗ ЦЯЛОТО ИНТЕРНЕТ ПРОСТРАНСТВО ПОД ФОРМАТА НА ТАКА НАРЕЧЕНАТА „БОМБА”, ЧЕ ДА ВИДЯТ КОЛКО ИМ СА ОСРАНИ ГЪЗОВЕТЕ И КОЛКО СА ОБЕКТИВНИ! ДА СА МИ ЖИВИ И ЗДРАВИ!

      Изтриване
  2. Не са виновни ЕВН, а онези които със закон са им дали възможността да си правят каквото си поискат.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ТОЧНО И НА МЯСТО КАЗАНО, НО СА БЕЗНАКАЗАНИ И ОТ НИКОГО НЕ ИМ ПУКА И ВСЕ ОЩЕ СА НА ВЛАСТИ МАЙ И ЩЕ БЪДАТ......

      Изтриване
  3. От таблото тръгват към жилището фаза от електромера и нула от обща нулева шина в таблото и затова си имаш ток. Тази нула която е била прекъсната се явява работната нула на електромера, която няма нищо общо с жилището и е само за да може да работи уреда, без нея електромера не работи.Дано да съм достатъчно ясен.

    ОтговорИзтриване
  4. ИМАМ ПЪЛНАТА СХЕМА И СОФТУЕРА НА ЕЛЕКТРОМЕРИТЕ ПРОИЗВЕЖДАНИ В ЗАПА. ПРАТИ МИ ГИ ЕДИН ПРИЯТЕЛ РАБОТЕЩ ТАМ. ИМА СХЕМА И ТОВА КАКВИ СА ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА ЕЛЕКТРОМЕРИТЕ И НА САЙТА НА ЕРД-та. ЗАНУЛЯВАНЕТО Е ЗА СИГУРНОСТ ОТ ЕЛЕКТРОМАГНИТНИТЕ ИЗЛЪЧВАНИЯ НА МИКРО-КОМПЮТЪРНАТА СИСТЕМА НА ЕЛЕКТРОМЕРА, А ТЯ СЛУЖИ ГЛАВНО ЗА МАНИПУЛАЦИЯ, ЧРЕЗ ЖИЧЕН И БЕЗЖИЧЕН ИНТЕРНЕТ И ЗА ПО-СТАБИЛНАТА РАБОТА НА ИНФРАЧЕРВЕНИЯ ПОРТ. ПО ДАННИТЕ ИМ, ПРОВОДНИКА Е 1,2 КВАДРАТА,И АКО Е ПРЕКЪСНАТ ИЛИ С ЛОША ВРЪЗКА ПРОСТО НЕ МОГАТ ДА МАНИПУЛИРАТ ОТ ОФИСИТЕ СИ СЪОТВЕТНИЯ ЕЛЕКТРОМЕР /НАПРИМЕР ВМЕСТО 1 ДА ОТЧИТА 5 КИЛОВАТА/. ТОВА НАПРАВИХА МАСОВО ПРЕЗ ЯНУАРИ И ФЕВРУАРИ И РЕЗУЛТАТА СА ГОЛЯМОТО ОГРАБВАНЕ НА ХОРАТА И ПЪРВИТЕ МАСОВИ ПРОТЕСТИ. ИНАЧЕ ЕЛЕКТРОМЕРА ПАК СИ ОТЧИТА, /И СВЕТИ, И ЧАСОВНИКА, И ДНЕВНАТА, И НОЩНА ТАРИФА СИ РАБОТЯТ/. НО ПОКАЗВА РЕАЛНО И НЕ МОЖЕ ДА СЕ ОТЧИТА 1 КИЛОВАТ КАТО 2,3,4,5,6 И ТАКА НАТАТЪК!!!! ИМАМ СТАТИИ В БЛОГА СЪС СХЕМАТА И МЕТОДИТЕ НА ИЗМАМА. ЕТО ЕДНАТА: HTTP://NIKOLAIJAMBOL.BLOGSPOT.COM/2013/03/BLOG-POST_7238.HTML , ЕТО И ПО-НОВАТА КОЯТО ВОДИ КЪМ ТАЗИ И Е С ПОВЕЧЕ ПОДРОБНОСТИ: HTTP://NIKOLAIJAMBOL.BLOGSPOT.COM/2013/04/BLOG-POST_9417.HTML
    ВСИЧКО ДОБРО!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. адаш, защо не се отварят по-горните страници. можеш ли ми ги прати.
      предварително мерси
      savchev@savchev.org

      Изтриване
    2. SOFTA NA ZPA E ZA6TITEN S PAROLA .AKO GI IMAS6 DAI NA SAM, AZ IMAM OPTI4NA GLAVA BREGARSKIQ@ABV.BG

      Изтриване
  5. А ТРИТЕ ФАЗИ И НУЛАТА, КОИТО ИДВАТ ДО ДОМА МИ СЪМ СИ ГИ ПРЕКАРАЛ СЪС "СВТ" И ВЪРЗВАЛ САМ, ОЩЕ ПРЕДИ ДА МИ ПУСНАТ ПАРТИДА И ТОК, ТА СА МИ ЯСНИ ОТ КЪДЕ ИДВАТ И НА КЪДЕ ОТИВАТ. ТОКЪТ МИ Е ТРИФАЗЕН, ЕЛЕКТРОМЕРА - СЪЩО!

    ОтговорИзтриване
  6. Адашче, бях ти казал нещо - просто си търся някъде работа да мога да изкарам някой лев, за да закупя необходимите проводници, тъй като с един понижаващ траф не можеш да вдигаш напрежение - най-малкото не е здравословно.
    Та идеята ми е да продължа да разработвам енергонезависимите системки. Една от тях е резонатор, който дава някакъв ток. Казвам "някакъв", защото много добре знаеш, че по-преди Земята резонираше с около 7Hz-8Hz, a сега с 13Hz-14Hz, че на места и до 17 Hz.
    Знаеш, че това е почти лудост, но се оказва, че дори само то е достатъчно, за да захранваш малки линейни или реактивни устройства, като лазерен принтер, лаптоп, плазма и др от сорта. Тока се изправя и после с един ЦАП се генерира тон с честота 50Hz или 60Hz (USA standart), като пак според стандарта се вдига до 220V или 110V.
    Проблема идва от жицата, която е необходима и за която НЕ можеш да си купиш "на метър", а "на кило", като минималното количество е 12 кг, 15 кг, 22 кг, 17 кг....
    а медта е 22 лв (с ДДТ), 23 лв...
    Разбираш какво ти хортувам!
    Проблема мие, че съм стигнал до едно ниво при което ми трябват финанси, за да успея да направя тесла трансформатор и от там нататък да продължа с изследването си.
    Има още един проблем, който се оччертава според изчисленията ми - ако не е добре изчислен резонансния блок, може да се получи т.н. изкривяване на пространствено-времевия континиум, времево завихряне и/или пробив, пространствено завихряне и/или пробив.
    Това може да се окаже доста проблемно за оператора (човека, който прави опитите), че не ми се мисли.
    Готиното при високите енергии е, че може без проблем да има (като странично явление) и антигравитация (това е т.н. ефект на Томас Таусенд Браун, който е сертифициран дори с патент). Тези, които се интересуват могат да потърсят в търсачките и да видят по-вече подробности.
    Ако някой иска да помогне със средства, мога да му дам банковата сметка, ако иска да помогне с материали - с удоволствие - 0,6 мм или 0,5 мм двойно лакиран проводник от 6 кг до 12 кг (толкова са макарите) или 1,2мм облечен със стъкло оплетка 18 кг / 22 кг (толкова е необходимо за тесла траф-а). Малки трансформатори - намаляващи - имам. Кабел от 0,7 мм - 0,75 мм двойно лакиран - също 6 кг - 12 кг (това са минималните количества, които предприятието предлага).
    Ако не е кошмара с минималните количества - до сега да съм накупил всичко! Това е един от начините за вързване на ръцете на хората с идеи! Хвърляш им стотинки (да не умрат гладни - ако имат здрави деца ги правиш и луди, за да им ги вземеш) Да не говорим, ако живеете в близост до антени за GSM-и....
    Който иска да помогне (всяка една помощ НЯМА да е помощ за един човек, а за ВСИЧКИ! )Просто искам да мога да гарантирам на всички, че чертежите и алгоритмите за направа на съответното устройство са работещи!
    Засега всичко, разсекретено е "почти работещо", но НЕ "гарантирано работещо", а на мен ми писна да плащам луди пари за глупости (EVN, EnergoPro, CEZ и др)
    До сега беше с електричеството, сега идва ред на водата, а после на въздуха. Няма да се учудя, ако на планетата направи устройство, което да замразява въздуха и да се продава след време в магазините като Лидъл "въздух на кубчета", а небето да НЕ можем да го видим в дълбочина както го виждахме през 80-та година - все едно, че в самия космос и звездите още малко аха - да слезят при нас и да ни погалят с блясъка си...
    Кога за последен път видяхте такова небе? ;)

    Най-сърдечни пожелания: Николай Савчев

    ОтговорИзтриване
  7. Здравей Ники. Прочетох статията ти. Съмишленик съм ти, макар и в София да сме жертва на върлуващите ЧЕЗ. Затова и написах Отвореното Писмо до Премиера, което ти публикува http://nikolaijambol.blogspot.com/2013/07/blog-post_29.html за което огромни благодарности! Пращал съм ти много материали за ЧЕЗ. Хайде да обединим усилия истински срещу тази мафия. Пиши ми на и-мейла, който имаш. Поздрави Стефан.

    ОтговорИзтриване
  8. И според мен трябва да се подаде жалба към комисията на потребителите. Наистина тези Монополи Чез, ЕВН, Топлофикация не обръщат внимание на такива единици, които се оплакват. Но трябва да им се покаже, че те без хората са нищо, както и политиците. Недопустимо е да ти сменят електромер без твое съгласие! На нас скоро ни го смениха и сега очаквам със затаен дъх новата сметка...

    ОтговорИзтриване