вторник, 10 май 2011 г.

ИСТИНСКА ПУБЛИКАЦИЯ С ПРЕДЛАЖЕНИЯ ЗА ВАС И ИЗВИНЕНИЯ!


Да, а тези деца на крадците с тъпи тикви, сега ги реабилитираха и амнистираха и за наша голяма "радост" ни управляват, но като кон счупена каруца! /НЕ ВИЗИРАМ ВАС/, и моите най-искрени уважения към теб/ преминавам на по близки отношения, за което ме извини/! Но сега настъпи време да поставим някъде тези сегашни мекерета , по точно там където им е мястото, а ако не искат, то вече има организация да ги премахне физически! Просто друг изход за Нас, Народа няма и извинявай, но трябва да им ебем тяхната мама, защото това са получовеци, изнасилили и направили насила проститутки, едни от най красивите наши момичета и жени, за единствената облага -пари! Аз съм съгласен да поема отговорността за всичко! Вие решавате! Все още мисля, че не съм тъп, но това е субективно мнение и възприятие. Много умен човек, милеещ за родината си и без лично да го познавам е ЕЛТИМИР. Гласувайте му доверие! Ако той реши то с него съвместно /ако пожелае/ ще издухаме 22 годишните простаци на които даже и пишките им не стават! Не съм говорил него, но ако се наложи – той ще реши!

С уважение: Николай Михов Николов!


Няма коментари:

Публикуване на коментар