сряда, 5 януари 2011 г.

Отново отговор на самозабравил се, власт и пари имащ!


Най-лошото е, че искаме само да ни слушат и не РЪН-ЪТ ни е виновен! Господин Николов, необходимо е да си със здрави нерви, когато се пишат подобни коментари и се чака мнение, защото иначе, както в случая ще си пишете двама " Прав си" " Ха така" :) Научете се да слушате и четете и по-грубичките мнения, защото само учителите трият с гъбата, ама са учители

Ако трия, то трия защото сте анонимни! Ни най-малко ме интересува мнението на различни хора! Свят широк, диванета всякакви!  Дал съм и линк към целия план! Аз съм от потърпевшите от този план и съм имал доста години пряк контакт със сегашната така наречена власт и знам какви, /извинете ме за думата/ – „продажни лайна са". Тези които сега са добре или имат някаква службичка  не виждат повечето хора от градовете и селата как живеят, въпреки големите усилия които полагат, то те ги мислят за лъжци и мързеливи!  Повярвайте ми, те работят но като преди век и половина - не получават пари! Вижте ми предишните статии. Просто няма вече къде да се работи! Почети всичко е разрушено и унищожено! Няма заводи, фабрики, предприятия, детски градини, даже и спортни и детски площадки! А като сееш домати и краставици, то никой за тях пари не дава! Трябва ни икономика а не само МОЛОВЕ и хипермаркети, където да се подвизават гъзарите и крадците и „елита”! Ако в София има някаква работа то другаде има само за продавачи и по - точно за продавачки!/ с разширени опции на обслужване, но нямат избор/ разберете това! А големите чужди вериги ни съсипаха родните магазини и са пълни с фалшиви и вредни стоки, но си имат начини да си плащат когато им дойде проверка!  Там законите от кодекса не важат!  А я си се обадил и си аут! Работил съм в "Техномаркет", "Зора" "Еко клима", "Практикер", „Метро” и повярвайте ми, не знаете на каква безбожна експлоатация, подигравка и обезличаване са подложени хората там!  Сведени са до състояние при което работят и мислят като магаретата, но мисля, че за магаретата се полагат повече грижи!

С удоволствие бих изключил опцията да няма коментари и край! Проблема е решен за мен! Но искам нормалните хора да видят как част българите се израждат, оглупяват и освен простотии и личен интерес, Те друго и други интереси просто нямат!!! Мислят само за гъза си и затова половината от тях станаха и педераси! И това са имащите повече от това което им е необходимо и то увеличено  стотици пъти! А останалите тънат в мизерия! Така е драги ми приятелю!!


С уважение: Николай Николов

2 коментара:

  1. здравейте.чел съм доста от нещата ви и макар, че не съм взимал отношение,съм съгласен с вас.
    обществото ни се раздели по много критерии:
    сини-червени,богати-бедни,хетеро-би -хомо,тарикати-шарани,българи в чужбина-българи в BG,работещи-безработни,кандидат пенсионери и т.н.и всички изглежда забравят човека в себе си.а би трябвало богатият господин да се замисли,не как да си опази имането,а как да се сближи с хората.как да се грижи за тях, за да се грижат и те за него.от собствен опит мога да ви кажа(и аз съм работил на доста места)-само във една фирма съм видял и човешко отношение,и добро заплащане,и съм усетил спокойствие и сигурност.шефа е милионер,колата му е втора употреба-7-8 000 лв.като го видях първият ден не разбрах ,че това е шефа.за сметка на това отиваш,казваш му ако имаш финансов проблем и човека ти дава до 20 000лв. фирмен заем.нещо като взаимоспомагателната каса на времето.няма лихви и глупости.и при такава сигурност,как да не ходиш с удоволствие на работа.само че не знам да има други такива.все са-щом аз ти плащам ще те цедя като лимон.и действително ги интересува само парата.и не си дават сметка,че тука са нещо само защото има такива като мен.Що не отидат да се правят на бизнесмени в чужбина.Щото от амбулантни търговци бизнесмени не стават,стават само за стръв на по големите играчи на пазара.

    ОтговорИзтриване
  2. Напълно споделям мнението на автора и на 19.51. Наистина ние сме увредени хора и то не от сега , не от планът , а още по-отдавна. Ние не зачитаме човекът до нас, ние сме асоциални същества. Нужно е време да се променим, ако разбира се осъзнаем себе си. Чета с удоволствие всичко, което публикувате , намирам го за твърде полезно, а и е място за споделяне. Нямам профил във Фейсбук и се явявам по принуда"Анонимен",за което ме извинете.Поздрави:Валерия

    ОтговорИзтриване