събота, 22 януари 2011 г.

Най после настъпи времето сами да оправим страната си!


Най после настъпи времето което ни позволява да оправим страната си! Всичко е в ръцете на обикновените хора, тоест на народа. Няма да пиша дълго. Просто всеки нормален човек ще схване смисъла на това което ще кажа.

Какво се получи в последно време?!-Хората ходят на работа, а работодателите не им плащат! А вече официално заявиха /новините/, че ще спрат да плащат на работниците си изобщо, защото имали задължения към банки, към НАП, към лизингите на колите си и така нататък- дрън..дрън…! Що за тъп и продажен народ сме Ние бре? Я всички, ама до един спрете да ходите на работа поне за един месец! И без това не ви плащат, а на някои даже вече и повече от година! Какво ще стане: Те ще задълженият към доставчите си, към тези на които дават продукцията, към банките и кредиторите, но този път наистина!!! Ще задлъжнеят с доста милиони, ще фалират и ще дойдат на вашето място Народе!!! И тогава ще настъпи възраждане на икономиката, защото крадците и търтеите ще изчезнат! Само да не стане като ученическата стачка! Уж всички нямаха да ходят на училище, а всички отидоха да проверят…. Затова трябва да се намерят повсеместно истински българи и смели хора, и който отиде на работа, въпреки обещанието си, още на входа да му ударят няколко яки тояги по простата манерка и където още сварят! А…. и по гъза защото той ще е продажен Гъз! Давам идеята, спирам до тука а Вие помислете и ако искате разпространете идеята ми! Стига сме хранили за наша сметка тези крадци, лъжци, гъзоблизци и престъпници. То революция вече неможем да направим, защото още на времето  копелетата се подсигуриха с продажното НАТО! Така, че Вие сте на ход! Ако проспим и тази възможност, пак трябва да чакаме някой друг да ни оправя, тоест да ни го начука отново!!!!

С уважение: Николай Николов

11 коментара:

  1. Благодаря, но като знам колко сме продажни и необразовани след последните 20 години, едва ли ще направим нещо!

    ОтговорИзтриване
  2. Николай, намери ме в скайп - scorpiftw трябва да поговорим,важно е.

    ОтговорИзтриване
  3. Тези които няма какво да губят могат да се престрашат.. но има такива хорица, в която надеждицата, че все някога нещата ще станат по-добре, ги кара да си траят и мълчат... това са тези хора, които пак ще отидат на работа и утре и вдругиден и другата седмица... само да проверят дали пък не са се оправили нещата...

    ОтговорИзтриване
  4. Но те губят! НЕ им плашат и никога няма да им платят! Защо го правят! И аз останах без работа. Предпочитат се необразованите и млади, по скоро малки хора! Тъй като гледам, май ще стигнем до казаните с боклук! Язък, че съм учил толкова!!

    ОтговорИзтриване
  5. Който е доволен и на когото добре му плащат, нека си работи! Не говоря за Вас материално задоволените! Говоря за хората които работят и не им плащат а собствениците на доста големи фирми са решили за половин година да не им плащат, за да не фалират, пък работещите нека си работят ей така за този дето духа. Поне слушайте новините! Но не се притеснявайте, ще дойде и вашето време, когато или ще Ви освободят от работа или ще престанат да Ви плащат! И аз съм бил работещ, и дневният ми доход беше 200 долара, тоест 400 лева!! Работник, не работодател! Така, че гледайте реално! Желая Ви винаги да сте добре и това да ни ви се случи! Съвсем откровено Ви го казвам! Само, че на другото доста мизерно положение сме 90 % от населението, независимо от етническият ни произход!

    ОтговорИзтриване
  6. Напълно съм ЗА!
    Това, което заработваме не е по-малко от това на западноевропейците!
    Помислете обаче каква нищожна част от цената на труда ни за заплаща, и за каква експлоатация иде реч!!!
    Верно 1 месец им трябва, за да ги чукне горния и да видят нашите скъпи работодатели къде се намират! Наистина трябва да ги фалираме като спрем да си продаваме труда и интелектуалната собственост за толкова ниска цена и при такива усливия!
    Иначе България ще я има винаги и не само Ванга го е казала!!! И нея ще я има и след онези страни, от които сега е модерно да се копира просташкия манталитет!
    Има още много какво да се пише, но засега ще спра дотук...

    ОтговорИзтриване
  7. Е... не бих казал, че съм материално задоволен... особено след като 1 година и аз бях без работа и сега съм за няколко месеца в чужбина и като се върна в Бг пак ще съм без работа... до незнам кога! Истината е че, дори не става въпрос за млади или стари... а за на кой Вуйчо му е "Владика"! Познавам много кадърни и стойностни млади хора, който или стоят без сигурна работа или дори ако работят нещо... то не е това което заслужават... защото позициите им са заети от някакъв "клоун" който е приятел на шефа на "цирка"! И как да се гордееш, че си Блгарин и да обичаш страната си след като не само виждаш... ами си опитал от помията на тоя кенеф! Може да прозвучи грубо, нецензорно или антипатриотично... ама с толкова "лайна" в нея... Немога аз да работя във чужд град, далеч от родния ми дом... да стоя 11 часа на крак,да ме следят с камери и да ми правят забележка като приказвам с колегите си и за 20 работни дена да взема ШИБАНИ 200 ЛЕВА... КОИТО МИ ГИ ВРЪЧВА НЯКАКЪВ ДЕБЕЛ НЕЩАСТНИК! Аз съм отишал в тоя град да карам курсове за програмист и съм се фанал на мизерната му работа само и само да си свържа двата края, тоя чувал с лайна ще се подиграва с мен! А в чужбина, да идвам аз и да работя като чужденец и хората да ме приемат и да се интересуват от това как се чувствам... и да съм в състояние да изкарам тези пари не за 20 дена а за 20 часа! Сори че малко си изпуснах нервите... добре, че ми минава бързо и не съм от интригантите да се хвана да изразя мнението си, относно тази "гавра" публично, така както мога!

    ОтговорИзтриване
  8. Аз това го направих преди 2 години. Всички ме оплюха, че това е била огромна грешка, но аз си отдъхнах и близо 1 година не можах да се възстановя психически от целия този тормоз, който получаваме, освен неплащането. За съжаление тази идея тук е обречена на пълна гибел, защото масово в тази страна са свикнали някой да им го начука, така им е най-добре. Нямам думи повече! Добра идея, но с лоша/никаква реализация и все пак: Успех!

    ОтговорИзтриване
  9. Сигурно си прав, но все от някъде трябва да се започне!

    ОтговорИзтриване
  10. Предлагам като за начало да се обединим хората с техническа мисъл. Видях, че в блога има много написано и за Никола Тесла, гения за всички времена. Това ме навежда на мисълта, че автора на сайта няма да е безразличен към предложението. По мое виждане, това са хората (с техническа мисъл), които могат да променят нещата. Нека да не се засягат останалите, но ако нямаше технически прогрес, щяхме да гребем с греблата по Дунав или Черно море и до сега.
    Щом китайците го направиха, можем и ние.

    ОтговорИзтриване