петък, 26 април 2013 г.

ИЗМАМАТА НА БТВ : "ЛИЦЕ В ЛИЦЕ" В "ГОСПОДАРИ НА ЕФИРА"


ЗАБРАНЕНИ ВЪПРОСИ!  ВИЖТЕ НА ВИДЕО  ТОВА ЗА КОЕТО ВИ ПИСАХ ТУК - ЦЪК!
Цветанке, Митко Цонев, БТВ! Писах ви 20 и повече пъти и ме триехте! Който ме отвори, то не ми отговори и не пуснахте истината за манипулируемите по безжична връзка Wi-Fi / 
 с помощта на компютър електромери, от няколко "просветени" крадци. Не говоря за хората които вземат замерванията. Понеже съм работил върху разработката на Гугъл , вие ме принудихте да кажа на хората как сами да си спрат и електромерите и водомерите! Отговорът на народа е - "На лъжата с лъжа"! Просто друг избор не ни остана!!! Пуснах ви  цялата схема и възможности, ненужни за такъв уред. Писмото ми отвори само Ани Цолова и още двама -трима! Знам кой го прочете, но тук ще замълча! Разбирам ги хората! При тази безработица и тотална цензура, лъжа  измама И безпаричие и бедност??!....!  Видяхте какво се случи с Мирослав Найденов! Страх и ужас, /Фобос и Деймос/ сред лъжците!!! Браво на Мирослав! Евалла, защото е пич и мъж на място! Още 50 такива човека и крадците сами ще избягат! А понеже в предната публикация Ви обещах да ви направя не гледана телевизия и да си загубите работата, заради безвремието в което живеете, и както ви казах  - предупредих я, и го направих  с Мегленчето Кунева - Пръмова, само за седмица, то ви почвам и ВАС! От Интернет,  от най - ниската, до най-високата точка и работеща инстанция! Не се почва от най -  отгоре, а най -отдолу, защото тогава знаеш как е там! Предполагам, че знаете "Приказка за стълбата"? (- Кой си ти? - попита го Дяволът...
- Аз съм плебей по рождение и всички дрипльовци са мои братя. О, колко е грозна земята и колко са нещастни хората!). Прочетете го пак! ПРЕПОРЪЧВАМ ВИ ГО! 



ЕДИН ЧОВЕК ОТ НАРОДА, УЧИЛ, НЕ ЛЪГАЛ, НЕ КРАЛ И НЕ СПОЛУЧИЛ!

С УВАЖЕНИЕ: НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

1 коментар:

  1. http://exssbox.eu/publ/drama/promised_land_obetovana_zemja_2012/16-1-0-1161

    Ей това е истината, но в България няма традиция във фермерството,а и по-голямата част от земеделската земя е изкупена,и обещана на Израел.Та затова и модела тук е друг-никой не ходи от Шеврон да предлага пари на селяните,но пък целта и последиците са същите.А за купените "ЕКО активисти" да не говорим-"щипват пликчето" и отиват в Анталия да си го харчат до следващата "еко поръчка".
    Ако още не сте гледали филма-приятен е,и като бонус ще ви "размисли"!!!

    ОтговорИзтриване