Вече няма никакво съмнение в реалността на НЛО - има твърде много свидетели. Но заговора за мълчание около тези обекти показва: Работата не е чиста. Ту американците разсекретяват част от архивите си, ту англичаните. И всеки път, незабавно следва опровержение?
Сред многото митове за НЛО един от най-вълнуващите, е свързан с военната промишленост на Третия райх. Вярно ли е, че Хитлер е могъл да създаде такава техника? И, че това се е случило до неговата загуба и как НЛО биха повлияли на резултатите от Втората световна война? "Чиниите" /или дисколети / все пак са летели.
Преди войната немската военна машина е била най - подвижната в света. Водила се е работа над свръхзвукови изтребители и бомбардировачи, първите балистични ракети V-2. В процеса на изследването инженерите се убедили: Съпротивата на елиптичните крила е по - малко от това на правоъгълните. И колкото кривата на елипсата е по-близо до кръга, толкова тя е по - ефективна. Следователно, кръглото крило е идеално от гледна точка на аеродинамиката. Не е чудно, че немските инженери са проявили интерес към сфероплана на руския инженер Анатолий Уфимцев, забравен за четвърт в процеса на авиационното развитие. Първите успехи на германците може би са постигнати през 1942 година: От това време в тайните докладите на пилотите, танкистите, зенитчиците, и др., които се борят с фашистката армия се появяват „летящи чинии” движещи се с невероятна скорост ", които не реагират на обстрел и са способни изведнъж да променят траекторията на полета си. Слуховете, бяха потвърдени и скоро след края на войната, когато италианският конструктор Джузепе Беллуццо публикува признание: Да, светещите в небето НЛО – са наше дело - твърди дискове с въздушно-реактивни двигатели, произведени в заводите в Италия и Германия. Неговият немски колега Рудолф Шривер, потвърждава твърдението на Беллуццо, но приноса за разработката на „Летящата чиния”, приписва на себе си и колегите си от специално създаденото конструкторско бюро "Зондербюро-13", което се ръководи от СС. Според Шривер, дисколета е оборудван с вихровия двигател на Виктор Шаубергер. А вихровия двигател често неправилно е наричан "вечен" двигател: за това помага илюзията, че той консумира по-малко енергия, отколкото произвежда, въпреки, че не е така. Аналогични дисколети, конструирани от Габермоля, Eppa, Цимерман, които са способни на вертикално излитане, бързо ускоряване до почти космически скорости и под остър ъгъл да променят траекторията на полета си, попълват виртуалната база данни на легендарните изобретения, създадени в края на съществуването на Третия райх, но които за щастие, не са взели участие във военните действия.
Николай Николов
Сред многото митове за НЛО един от най-вълнуващите, е свързан с военната промишленост на Третия райх. Вярно ли е, че Хитлер е могъл да създаде такава техника? И, че това се е случило до неговата загуба и как НЛО биха повлияли на резултатите от Втората световна война? "Чиниите" /или дисколети / все пак са летели.
Преди войната немската военна машина е била най - подвижната в света. Водила се е работа над свръхзвукови изтребители и бомбардировачи, първите балистични ракети V-2. В процеса на изследването инженерите се убедили: Съпротивата на елиптичните крила е по - малко от това на правоъгълните. И колкото кривата на елипсата е по-близо до кръга, толкова тя е по - ефективна. Следователно, кръглото крило е идеално от гледна точка на аеродинамиката. Не е чудно, че немските инженери са проявили интерес към сфероплана на руския инженер Анатолий Уфимцев, забравен за четвърт в процеса на авиационното развитие. Първите успехи на германците може би са постигнати през 1942 година: От това време в тайните докладите на пилотите, танкистите, зенитчиците, и др., които се борят с фашистката армия се появяват „летящи чинии” движещи се с невероятна скорост ", които не реагират на обстрел и са способни изведнъж да променят траекторията на полета си. Слуховете, бяха потвърдени и скоро след края на войната, когато италианският конструктор Джузепе Беллуццо публикува признание: Да, светещите в небето НЛО – са наше дело - твърди дискове с въздушно-реактивни двигатели, произведени в заводите в Италия и Германия. Неговият немски колега Рудолф Шривер, потвърждава твърдението на Беллуццо, но приноса за разработката на „Летящата чиния”, приписва на себе си и колегите си от специално създаденото конструкторско бюро "Зондербюро-13", което се ръководи от СС. Според Шривер, дисколета е оборудван с вихровия двигател на Виктор Шаубергер. А вихровия двигател често неправилно е наричан "вечен" двигател: за това помага илюзията, че той консумира по-малко енергия, отколкото произвежда, въпреки, че не е така. Аналогични дисколети, конструирани от Габермоля, Eppa, Цимерман, които са способни на вертикално излитане, бързо ускоряване до почти космически скорости и под остър ъгъл да променят траекторията на полета си, попълват виртуалната база данни на легендарните изобретения, създадени в края на съществуването на Третия райх, но които за щастие, не са взели участие във военните действия.
Николай Николов
Няма коментари:
Публикуване на коментар