понеделник, 25 август 2014 г.

ЗДРАВЕЙТЕ ПИЧОВЕ И.....



Здравейте пичове и пички!

 Как сте ?! Добре ли я карате…? Знам какво ще ми кажете :   - "Караме я, караме я някак си, даже добре си я караме!" Но какво карате Вий… ?! Живота си, или просто ей така…. времето да мине някак си! И аз я карах добре, ..е .. не чак толкава добре, но я карах някак си! Но…поне съм си ПИЧ то вземам решения и ги изпълнявам, не ме е страх,  но просто духнах май съдбата си някак си! И сега?! Какво да Ви  кажа ? - Бих  Ви казал: Пак си проиграх моята тъпа съдба, -  мама му да еба! Но всеки човек има праг на изържливост. Аз преминах този праг и пак се отзовах отново сред несретниците… Явно такава  си е моята съдба! 
ОТНОВО СЕ ОКАЗАХ МИШКА, ДА БРЕ - ПРОСТО МИШКА! ДА ВИЖТЕ МЕ:
НАЛИ СЪМ МНОГО КРАСИВ?!!!!  Е... НЕ КАЗВАЙТЕ НЕ !!! НАЛИ?!  ВСИЧКО СИ ИМА СВОЯТА КРАСОТА, ЗАВИСИ ОТ ЪГЪЛА НА ГЛЕДАНЕ И ОТ ТВОЕТО, ТОЕСТ - ВАШЕТО ПОЛОЖЕНИЕ. Благодаря!!!! ДА ПРОДЪЛЖИМ НАТАТЪК!
Скъсвал съм се от бачкане за някаква нищожна заплата… а преди това съм работил от оператор, през началник смяна,шеф та чак до Дубна, и какво се оказа???? – Хвърлят ме там където много малко хора ще издържат. Аз съм издържлив и на времето ме наричаха "железния", но и желязото омеква, когато мине закалката. То по принцип си е меко, но с въглерод става сталь - 45! Ако бях клошар /никога не е късно за това/, то щеше да ми е кеф! Но … аз мислих, мислих и размислих. Реших, и казах!!! – Баста! Знам, че това ще ме отхвърли в началото, но ми омръзна да съм слуга на тъпънари… А дали имам избор?!  …Оказва се, че не! И то  За съжаление не САМО МОЕ…! Много  ме е яд, че толкова учих…, Ама много...!!!  Сега  това е нещо неадекватно, защото днес се дават дипломи срещу пари… Примерите ще ги видите по телевизията! Какво повече…?!   Ега ти Държавата, ега ти законите, ега ти милионерите фалшиви... Не се оплаквам, но ме е срам от нашия тъп, с робска психика,  и ракиджийкски народ… Писах, говорих, говорих – но нищо адекватно като отговор и резуртат няма...  Какво повече мога да направя?! –Нищо!!!!!... Ако напиша нова конституция, или нова философска доктрина, то няма кой да я прочете, защотото просто никой не чете! По принцип е виновна еврейската банкова система... Да така е... проверете! Тя съсипва даже и САЩ, а да не говорим за Русия и нас!!! Всяка сутрин слушам новините по БТВ и останалите телевизии, и за един ден лошите новини са толкова колкото трябва да са за една година… Бизнес, крадци , депутати, министри,  ами то е все едно – КРАДЦИ И ИЗРОДИ! Ужас…!!!!!! Мама им да еба!!!   И какво следва... май ще трябва да изчезна от България… / ако не умра преди това/, но това е  решение само за мен!?   А за моите родители?!... А за моето семейство? … И стоя,  /по принуда/ и си мисля! – Какво да правя?!?!   Не искам да си зарежа роднините за моя кеф... Стоя и мисля... И може би ще заспя, умра или ще стана алкохолик – просто съдба…. Кое е по  -  добре..... ?!!!  Вече май не знам! Помогнете ми със своите мисли Вие! Кажете нещо! Съудете се... Събуди се скъпи мой народ!!!!! Помислете ....ако сега сте млади, то какво ще стане след десет години с Вас???! Питай те ме и може би ще Ви отговоря - знам ли?! И аз съм, а а Вие също сте на  кръстопът ! Какво остава?! Да крада по софтуерен път електричество и по по-елементарен вода. Просто тези сметки и липса на работа  съсипват всички физически, я и навярно и духовно. Но аз желая, както и вие нормален без десетки измислени лихви и какво ли не живот. Нима не е така?!! Може би ще ви отговоря на въпросите и,то само  ако мога!!!
 Успх в сегашния тъп  живот Ви желая!

Николай Николов

6 коментара:

  1. дай нещо по подробно за софтуерното.поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. Жалко,пич,жалко,ама тая така си я караме по описания от тебе начин и това продължи вече много дълго.Решение със сигурност има ама не е за разправяне ,иначе ракийка салатка и тея 3 неща.Горе главата само това спасява от секира....

    ОтговорИзтриване
  3. съвета ми е чужбина за 10-тина години..и после тук да гледаш сеир...........

    ОтговорИзтриване
  4. СИГУРНО СИ ПРАВ, НО ЗАКЪСНЯХ С ГОДИНИТЕ ДЕЦАТА, КОИТО ТУК СЕ РЕАЛИЗИРАХА А ЗА МЕН, КОЙ ГО ИНТЕРЕСУВА. ПРОСТО ЗАКЪСНЯХ, А ВРЕМЕТО БЪРЗАШЕ....... ТЪП БЯХ, ВЯРВАХ И СТАНА ЕДНА ТАКАВА....

    ОтговорИзтриване
  5. всичко това, което публикуваш в сайта си....вярваш ли в него? Вярваш ли че е истина? Защото ако вярваш, ти би трябвало сам да се интересуваш за себе си...интуицията ти, кое е най-добре за теб...и ако е добре за теб..това ще рефлектира и върху близките ти , така, че не приемам извиненията ти...аз съм минала през това, много е трудно, но не може без жертва..всяко нещо си има цена и трябва да се плати

    ОтговорИзтриване