петък, 18 ноември 2016 г.

МАЛКО СЪВЕТИ ЗА НОВОТО ПОКОЛЕНИЕ АВТОМОБИЛИ....


ВЕЧЕ ВСИЧКО СЕ ПРАВИ НА ПРИНЦИПА "КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ"!  ЗА СЕГА,  ПОНЕЖЕ НЕ СА СЕ НАЛОЖИЛИ ТОТАЛНО НА ПАЗАРА ОТ ТАЗИ КЛАСАЦИЯ ИЗПАДАТ СВЕТОДИОДНИТЕ ЛЕНТИ И ЛАМПИ, ТОЕСТ ТАКА НАРИЧАНИТЕ  LED НЕЩА... ТА НЕКА СЕ ОПИТАМ ДА ВИ ДАМ СЪВЕТ ЗА ДРУГО, ПО-СКЪПО НЕЩО.  ДАНО СЪМ ВИ ПОЛЕЗЕН И УСПЕХ!
Продадохте ли си Ладата, Мсквича, Аудито или Опела..... и така нататък… произведени преди 2000-та година.   Я… май  вече си  имате проблем, който трудно ще отстраните сами…, но не съвсем! Проблемът не е само в знанията ви, а в това, че сервизите ако ни се изчанчи „компютърът” управляващ двигателя, няма да ви подменят само него и да ви сложат същият софтуер, който се изтегля от вашият компютър, а ще искат да ви подменят и този в колата /бордовия/, и ключа и кода на имобилайзера.  И при кола произведена преди 10 години ще ви искат 1 500 лева минимум…. (Да не говорим за нова кола, но който я притежава явно това не го притеснява, освен ако спре на средата на магистралата. Нищо, че се прави на пич. Пич, пич, но не знае какво е кирпич....) Е... те няма да си играят с това, а само ще ви програмират  този на двигателя, който отваря дюзите и подава импулс към бобините, които са отделно за всяка свещ. Искам да ви кажа, че компютър трудно се поврежда… Или изгаря бобина и колата започва да работи с един цилиндър по-малко, което не е изобщо фатално! Или ще ви се запуши дюзата, а това е почети невъзможно, освен при дизелите и то ако не го ги зареждате с качествено гориво… Иначе тестът ще ви покаже само, че не работи например първият цилиндър. Нищо страшно – колата пак ще пали, леко ще вибрира при ниски обороти, и ако са били 900 ще станат 700 оборота, гледайки оборотомера.... и ще се движи вместо със 200 то със 140 километра в час…  Ако смените бобината на свещта и вадите кабелите на всеки цилиндър то веднага ще разберете. Иначе, поставяйки нова свещ на повредната бобина, опряна съотнетно и на маса ще видите искра нормална, но тя ще е слаба при компресия 9-10. Ако не е това, то е дюзата. Сменя се за 10 минути ако не искате да я промивате. И дюзата и бобината съобразно името на производителя когато са нови варират от 60 до 120 лева. Втора употреба си е същата, само, че е 20 лева…/стара риба няма/. Щом е издържала до сега, то ще надживее и вас. Но все пак искам да ви посоча момчета които разбират повече от мен. Не им правя реклама а им благодаря /в София се намират на  Бул. Александър Малинов 91А (срещу МВР Академия). Желая ви успех и си пръскайте всяка година с контакген спрей основните електрически и достъпни връзки.


Николай Николов

Няма коментари:

Публикуване на коментар