ВЕЧЕ ВСИЧКО СЕ ПРАВИ НА ПРИНЦИПА "КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ"! ЗА СЕГА, ПОНЕЖЕ НЕ СА СЕ НАЛОЖИЛИ ТОТАЛНО НА ПАЗАРА ОТ ТАЗИ КЛАСАЦИЯ ИЗПАДАТ СВЕТОДИОДНИТЕ ЛЕНТИ И ЛАМПИ, ТОЕСТ ТАКА НАРИЧАНИТЕ LED НЕЩА... ТА НЕКА СЕ ОПИТАМ ДА ВИ ДАМ СЪВЕТ ЗА ДРУГО, ПО-СКЪПО НЕЩО. ДАНО СЪМ ВИ ПОЛЕЗЕН И УСПЕХ!
Продадохте ли си Ладата, Мсквича,
Аудито или Опела..... и така нататък… произведени преди 2000-та година. Я… май вече си имате
проблем, който трудно ще отстраните сами…, но не съвсем! Проблемът не е само в знанията ви, а
в това, че сервизите ако ни се изчанчи „компютърът” управляващ двигателя, няма
да ви подменят само него и да ви сложат същият софтуер, който се изтегля от
вашият компютър, а ще искат да ви подменят и този в колата /бордовия/, и ключа и кода на имобилайзера. И при кола произведена преди 10 години ще ви
искат 1 500 лева минимум…. (Да не говорим за нова кола, но който я притежава явно това не го притеснява, освен ако спре на средата на магистралата. Нищо, че се прави на пич. Пич, пич, но не знае какво е кирпич....) Е... те няма да си
играят с това, а само ще ви програмират този на двигателя, който отваря дюзите
и подава импулс към бобините, които са отделно за всяка свещ. Искам да ви кажа,
че компютър трудно се поврежда… Или изгаря бобина и колата започва да работи с
един цилиндър по-малко, което не е изобщо фатално! Или ще ви се запуши дюзата,
а това е почети невъзможно, освен при дизелите и то ако не го ги зареждате с
качествено гориво… Иначе тестът ще ви покаже само, че не работи например първият
цилиндър. Нищо страшно – колата пак ще пали, леко ще вибрира при ниски обороти, и ако са били 900 ще станат 700 оборота, гледайки оборотомера.... и ще се движи вместо със 200 то със 140
километра в час… Ако смените бобината на свещта и вадите кабелите на всеки
цилиндър то веднага ще разберете. Иначе, поставяйки нова свещ на повредната бобина, опряна съотнетно и на
маса ще видите искра нормална, но тя ще е слаба при компресия 9-10. Ако не е това, то
е дюзата. Сменя се за 10 минути ако не искате да я промивате. И дюзата и
бобината съобразно името на производителя когато са нови варират от 60 до 120
лева. Втора употреба си е същата, само, че е 20 лева…/стара риба няма/. Щом е издържала до сега, то
ще надживее и вас. Но все пак искам да ви посоча момчета които разбират повече от мен. Не им
правя реклама а им благодаря /в София се намират на Бул. Александър Малинов
91А (срещу МВР Академия). Желая ви успех и си пръскайте всяка година с контакген
спрей основните електрически и достъпни връзки.
Николай Николов
Няма коментари:
Публикуване на коментар