неделя, 24 април 2011 г.

НАТО ТРЯБВА ДА ГО ИЗГОНИМ ЧАС ПО-СКОРО ОТ БЪЛГАРИЯ!



НАТО трябва да го изгоним час по-скоро от България! Ако не стане това ние като нация сме обречени на изчезване и не само ние , а май това отива към целия разумен живот на Земята, по-скоро на нормалните хора, каквито смятам, че сме ние, а не знам какво мислите  Вие! По добре Русия, отколкото клика от измамници, за които ние сме нищо, даже по-низши и от животни. За съжаление такава е истината! По добре убити 1000 престъпници, крадци, заговорници,  Родшилдовци, комитет 300, илюминанти , Ватикана и така нататък, отколкото целия свят! Аз така или иначе, а и Вие ще умрем, но какво ще стане с нашите деца?!!! А дали умирането е края на едно съществуване?! Кой има куража да го каже?!..
Във ватиканската библиотека са скрити хилядолетни, да не кажа и от повече време тайни, които ревниво се пазят заради простотията и алчността на малък кръг от хора! Кой и кои, ще имат смелостта да атакуват 40 километровата библиотека на Ватикана, открадната от кой ли не, за да могат хората да заживеят добре! Имаме избор! На мен не ми пука ! И аз ще умра като Вас, но защо Живота отново трябва да се затрие и да започне отначало….
По принцип и до сега не е установено или по-точно,  Ние не знаем какво става след смъртта или наистина нея я има такава каквато я виждаме?! Кой ще ми каже, след като цяла Вселена може да съществува само в един атом или, наличието на матричен свят, даже създаден във Вашия компютър не е реалност?! В каква Вселена съществуваме Ние, когато законите и си противоречат един на друг! И кой ще ми докаже, че на 100 процента историята ни не е пренаписана?! Аз мисля, че живеем в измислен свят, от който някой и някои се възползват. Кой, аз все още не мога да установя, но факта, че със напредване на компютърната холограма може да се даде отговор от хиляди, бих казал милиони по-умни хора от мен! Прочетете по надолу в блога, това което все още го има! Желая на всички истински, осмислен и ясен „ ЖИВОТ“!

Николай Николов

16 коментара:

  1. Прощавай, човече, ама изпи ли си хапчетата?

    ОтговорИзтриване
  2. Ей Големи ИЗИТА са се навъдили в България.
    Анонимни или с имена, то разлика няма, акъла им в задника. За по горният пост а бе Анонимен ли си Анонимна ли си ти колко повече искаш да ти го наврат в задника. Стигам до извода че някой българи колкото и да ги мъчат все им е малко. Анонимната от по горния пост щом си доволна от положението си що дириш тук не чети като не ти харесва.
    Николай много боклуци се навъдиха в България, но не им обръщай внимание.

    ОтговорИзтриване
  3. За по горният анонимен: Да изпих ги! а ТИ?!
    Вижте по долната статия на която съм пуснал достатъчно подробен и дълъг и не руски филм за простотиите на САЩ и НАТО и ще разберете защо мисля така и каква е връзката между НАТО и Ватикана. А на по долният пост ще кажа: Благодаря ти за защитата приятелю!

    ОтговорИзтриване
  4. Ники, от известно време следя блога ти и оставам с впечетление, че нападките които получаваш са от едно и също лице под различни имена, а понякога анонимно. Тези нападки не са свързани с материалите, които изнасяш тук, а ми се струва, че са от личен характер. Това лице е от женски пол то е ясно и по някаква причина просто не може да си намери място от злоба, яд, желание за мъст и в същото време безсилие. Това създание, което се опитва да трови блога ти не е с много силен интелект, нито има умствен капацитет.
    Иначе теб те ценя много като един от малкото хора в БГ, които са си запазили акъла здрав и поведението почтенно. Човек с достойнство
    така бих те нарекла.
    Продължавай с блога, има хора на които е нужна твоята информация.
    Желая ти успех.
    Поздрави от един прекрасен остров с много усмивки и желание да си жив, здрав и щaстлив.

    Palma

    ОтговорИзтриване
  5. Една държава щом няма собствена армия и необходимата техника да се защитава не струва.Глобализацията във всяка една сфера не води към добро.Всеки един народ си е уникален със собствен бит и традиции и това уеднаквяване ще доведе до по-лоши отношения между тях.Общите работи ме навеждат на мисълта за комунизъм.

    ОтговорИзтриване
  6. Ами ЕС не те ли навежда на същите мисли за загубата на националните традиции, уникалния бит и т.н.? Между другото, комунизъм никога не е имало никъде по света. Това е утопична идея, както и демокрацията. Не вземам никаква страна и не защитавам никоя идея, но всички идеи се провалят от жадните за власт, техните гъзоблизци и чувството на някои за превъзходство!

    ОтговорИзтриване
  7. Власт трябва да има и тя трябва да служи на хората,които са я избрали.Финансовата зависимост е най-големия определящ фактор за развитието на държавата.Трябва да се балансира умерено и условията,които договаряме с държавите от ЕС е нужно да бъдат такива щото да не се получава пълна зависимост.Нямаме такива суровини,с които да учудим света.Трябва да се наблегне на това,което имаме:прекрасна природа за туризъм,селско стопанство и лека промишленост.

    ОтговорИзтриване
  8. А имаме, имаме! Ами платината от Медет, дето го купиха мисля, че белгийци и се изнася безплатно в тяхната страна? Не говоря за златото среброто и другите цветни метали. Ами урана който е бол по нашите земи?! Тъп пример: на края на Ямбол по посока Елхово има огромно находище от уран, който може да се добива и се добиваше без да се копае, а се разтваряше с киселина. Другите места със редки и разсеяни елементи няма да ги споменавам. А огромното количество минерална вода? А силицият е един от най- разпространените елементи в природата, основа на сегашната електроника? където и да ритнеш и го има. А галият, германият и…. Между другото само нашата морска сол става за кисело зеле....
    И още нещо имаме и то най сериозно: най огромното находище на нефт в света, намира се в източна България и това някои хора го знаят. Дълбочината му е на четири километра! Кво прайм с него?! На кого ли ще го подарим?!!!

    ОтговорИзтриване
  9. Аве,аверче,светни ме за тоя петрол бе.ТИ СИ ТОТАЛНО ИЗКУКАЛ БЕ КАПУТ С КАПУТ.

    ОтговорИзтриване
  10. Сигурно съм изперкал, но за твое голямо съжаление не съм Капут/педераст/. Когато работих в ОКБ " Магнитотрон" с помощта на руснаците, при високи облетявания, открихме, че леко на юг от Стара планина има огромно находище на нефт, което има връзка с арабските, но е едно ат най-големите по обем в света. Както казах, дълбочината му е около 4 километра. Тогава с Бай Тошо започнахме сондажи, но благодарение на "Демокрацията" спряха. Ние нямаме сега пари за това, а трябва!!!!! /Аз не съм противник на атомните централи, които скоро ще се превърнат в термоядрени/! По наш проект сега такава се строи около Франция/. Запомни това!!! Но ние имаме най-много нефт в света и затова ни сриват от всякъде и за наша радост без война, защото сме тъп народ! Дано не ни го вземат, и сегашните мекерета прочетат това. Сега вече има методи за локализация и от космическите кораби! Благодаря ти за добрите думи, но мисли!!!!

    ОтговорИзтриване
  11. А.... Забравих да ти кажа - КУ-КУ, КУ-КУ, ама без звук ще ти го пусна. А знаеш ли какво знчи това??? Някой скоро ще умре! Познай кой! Аз вече знам, а ти?! Ще ти го припомня котато стане това.

    ОтговорИзтриване
  12. КЪМ 28 април 2011 16:01

    КАПУТ произлиза от немски и означава - развален или счупен.

    Анононимно СЪщество без пол. Защо не идеш да се прегледаш преди да пишеш нападки тук.

    ОтговорИзтриване
  13. ЗНАМ ПРИЯТЕЛЮ, НО В БЪЛГАРИЯ СЕ ИЗПОЗВА В ЗНАЧЕНИЕТО СИ ЗА ПРЕЗЕРВАТИВ. И ОЩЕ ПОДОБНО Е И НАЗВАНИЕТО НА КАПАКА НА ДВИГАТЕЛЯ В РУСКИЯ ЕЗИК! ВСИЧКО ДОБРО ТИ ЖЕЛАЯ!

    ОтговорИзтриване
  14. Ники, повече чети и по-малко пиши. "Платината" ни се изнасяла безплатно. Имали сме уран под път и над път, най-голямото находище на нефт и т.н. Ти имаш ли представа, че уранът е радиоактивен и върви и питай някой в Бухово иска ли да има уранова мина и кой е работел в нея. Също така разтварянето с киселина не убива ли леко останалата природа около мината. Ами тогава русофилите защо ревахте срещу шистовия газ. Да копаеш на 4 км дълбочина лесно ли е? Защо не убедиш някой инвеститор за огромните нефтени залежи и не вземеш концесия за тях? Или просто си пишеш колкото да не заспиш? Ти казваш да излезем от НАТО. Какво ни пречи НАТО и какво ни дава Русия, че да се присламчим пак към нея. Ти ако искаш пак да живееш в третия свят и сега можеш да емигрираш в Русия, Куба, Северна Корея или който си избереш комунистически рай. Аз предпочитам да остана в 21 век.

    ОтговорИзтриване
  15. „СВЯТ ШИРОК, ДИВАНЕТА ВСЯКАКВИ”. СЕГА ДНЕС НА ОБЯД СЕ ВЪРНАХ ОТ ТЕЗИ МЕСТА ЗА КОИТО МИ ПИШЕШ.
    ПЪРВО ИСКАМ ДА ТИ/ВИ КАЖЕ, ЧЕ КОГАТО ПИША ЗА НЕЩО ОТ МОЕ ИМЕ ТО, ИЛИ СЪМ РАБОТИЛ ТАМ ИЛИ СЪМ ГО ВИДЯЛ ИЛИ ПО-ТОЧНО ЗНАМ ИСТИНАТА НА 100 ПРОЦЕНТА. НЕ СЪМ ПОЛИТИК И СИГУРНО НИКОГА НЯМА ДА ХВАНА ТАКАВА МРЪСНА РАБОТА, И ЗАТОВА И ДО ДНЕС ХОРАТА МЕ УВАЖАВАТ. А ЗА ТОВА, КОЙ ИСКА МИНА ИЛИ НЕ - НИКОЙ НЕ ГО ПИТА!! И ДА ГО ПИТА ПРИ НАШИТИТЕ ЛЪЖЦИ И ЛИПСА НА ДЪРЖАВНОСТ, ОТГОВОР НЯМА ДА ИМА. А ЗА ДОБИВА НА УРАН, ЧРЕЗ РАЗТВАРЯНЕ С КИСЕЛИННА СМЕС ТО ВЕДНАГА ЩЕ ТИ КАЖА, ЗАЩОТО ТАМ СЪМ РОДЕН И ЖИВЯЛ - ЯМБОЛ! НА ИЗХОДА, В ПОСОКА ЕЛХОВО НА ТРИ КИЛОМЕТРА ОТ ЦЕНТЪРА ИМА ОГРОМНИ ЗАЛЕЖИ НА УРАН, КОИТО СЕ ДОБИВАХА С ПОДЗЕМНИ СОНДАЖИ ЧРЕЗ РАЗТВАРЯНЕ НА СОЛИТЕ И ПЪЛНЕНЕ НА ЦИСТЕРНИТЕ И.. …..СССР. ТОВА БЕШЕ ДОБРЕ, ЗАЩОТО ПОЛУЧАВАХМЕ ОТПЛАТА, А И АЕЦ!!!! Я КАЖИ МИ СЕГА ЗА ЧИЙ КЕФ СПРЯХА 3 И 4 ЯДРЕНИ РЕАКТОРИ?!??? КОЛКО ПЪТИ СЪМ ПИСАЛ, ЧЕ СПРЕНИТЕ И РАБОТЕЩИТЕ РЕАКТОРИ СА ЕДНАКВО ОПАСНИ? ЩЕ ТИ ОТГОВОРЯ - ЗАРАДИ МНОГОПАРТИЙНАТА КУРВА МЕГЛЕНА КУНУВА, НА КОЯТО СТАНАХ ЧЛЕН ЗА ДА ИМ ВИДЯ НЕЩАТА ОТ ВЪТРЕ!! Е.. ВИДЯХ ГИ И... БАРДАК ОТ СТАРИ НЕРЕАЛИЗИРАНИ КУРВИ! ОТНОСНО НЕФТЕНИТЕ ЗАЛЕЖИ, ПОНЕЖЕ СЪМ РАБОТИЛ В ДУБНА, ТО ЩЕ ТИ КАЖА! НИЕ ИМАМЕ ЕДНИ ОТ НАЙ - ГОЛЕМИТЕ В СВЕТА И СА НА 4 КИЛОМЕТРА ДЪЛБОЧИННО И СЕ НАМИРА В ЮГОИЗТОЧНА СТАРА ПЛАНИНА, ЛЕКО В РАВНИНАТА!!!! АКО НЯКОЙ ДОЖИВЕЕ ДО ТОГАВА, НЕКА СИ СПОМНИ ИЛИ ПРОЧЕТЕ ТОВА. ТУК! НЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ШИСТОВ ГАЗ, А ЗА НЕЩО КАТО ДУБАЙ. УБЕДИХ СЕ, ЧЕ НЯМА НИКАКЪВ СМИСЪЛ ДА КАЗВАМ ИСТИНАТА, ЗАЩОТО КАТО КАРАХ СНОЩИ С 120 КИЛОМЕТРА В ЧАС ОТ ПАМПОРОВО КЪМ АСЕНОВГРАД, ВСЕ НЯКОЯ МУТРА СЕ НАТИСКАШЕ ДА МЕ ИЗПРЕВАРИ ВЪПРЕКИ, ЧЕ ИДВАШЕ ЗАВОЙ, А МОЖЕХ ДА ГО ИЗЯМ, ЗАЩОТО ТОВА Е ЕДНО ОТ ХОБИТАТА ТА МИ И МОЖЕ БИ САМО АЛОНСО ЩЕ МЕ ПОБЕДИ, И ТО БЕЗУСЛОВНО. КАТО СЕ КАЧИХ НА МАГИСТРАЛАТА И ВРЕМЕННО ПОДКАРАХ С 240 КИЛОМЕТРА В ЧАС, ПАК - СЪЩИЯ ЕФЕКТ???!!!... ТЕЗИ ХОРА ПРОСТО НЕ МИСЛЯТ!!! КАКВО ИСКАТ ДА ДОКАЖАТ??! МОЖЕ БИ, ЧЕ В ОТВЪДНОТО Е ПО-ДОБРЕ? НЕ ВЯРВАМ ДА ЗНАЯТ ТОВА….. БЯХ РЕШЕЛ ДА НЕ КОМЕНТИРАМ, ДАЖЕ НЕ ПРОЧЕТОХ ТОВА КОЕТО СИ НАПИСАЛ/А, А ПРЕЗ РЕД! Е.. ОСТАНЕТЕ СИ СЪС ЗДРАВЕ!!!

    ОтговорИзтриване