сряда, 26 юни 2013 г.

ПРЕХОД БЪЛГАРСКИ - "НАУЧИХ, ЧЕ..."



За нашите парламентарни таланти
Продават лубриканти.........
Защото в парламента са дърти вече педераси
и стари,  ноооо..  запазени чанти.
Вижте за Пчеличката Мая, просто не зная!
Знам, че прави прекрасни свирки……
Но това и другите го могат!
Ние от народа ги наричаме просто – мисирки!
А аз за по-красиво казвам: „Скъпи лебедчета мои".
Но Мая е още млада, тоест може и поднася приятна изненада!
Вместо само свирка, прави и……нещо по желание....
Какво нещо са парите? Нима не е така?!
А Да не говорим за властта омайна.
Пред нея любовта  на нищо не прилича
Секса е начело на прогреса
но трябва да се прави умело и то
с цел и партийни препоръки... ами да!
Нещо като Елисавета Багряна
Наричаме я Елисавета Обиграна!
Нека Бог да ми проси, но и в гробищата секса продължава
Щом веруюто ти е да си курва обиграна
просто истината  продължава......
То партии, курви  и лъжци се смениха.
Да вече три поколения, но май са все едни.
Да не започна отначало, а защо ли не?!
То и без това на нас акъл ни липсва.
Нали вече, не сме интелигенция?
 И ни бутат по следващата писта.
Но ако заговоря за Цветелина Бориславова
или за  Дарина Палава, простете - Павлова
То другите ще избледнеят като Луната през деня!
Защо да не споменем Надето Михайлова?!
И тя за пари се продаде и сега голям го вади
но от гащите на Нейски… но къде ще си то навира
Без лубрикант /звучи ми като фабрикант/…. Аз не знам!
Абе красива беше скъпа, защо така се изложи?
За посмешище стана, но нищо!
Абе скъпа, -  еби тяхната мама!
Нали сме човешки материал и прости хора
То кой се интересува от народа!

Това е първата част от трилогията „ПРЕХОД БЪЛГАРСКИ”
И то без редакция, просто от Светаво Духа, който им го духа! АМИН!!
Стига с тези науки и просвещение,! -  Ние вече чакаме само зрелища и забавление!
Да сте ми живи и здрави и си правете кефа за наша сметка! Времето  ви бавно изтича.........!

 НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

2 коментара:

  1. Николайчо,не съм много в час с българските парламентарни работи. Следях ги преди 20 години, но след туй ми станаха безинтересни. Сега като гледам тази дърта вуйна дето си я изтипосал тук и викаш, че ставала за свирки, ми на мен ми се струва, че и за това не става. Ми много и увиснала кожата, тя като на маймунка дупето. Такива ли са българските парламентаристки, бе Николайчо? Ами че те за материал не стават, голяма излагация((( само по един чапат кол в задника всяка една от тях и да ходят да пасат козите, за друго наистина не стават.

    ОтговорИзтриване
  2. ПРОСТО СЕ ВЪЗМУЩАВАМ ОТ ТЯХ И НАПРАВИХ ОПИТ ДА НАПИША НЕЩО КАТО СТИХОТВОРЕНИЕ. НЕ СЪМ ПОЕТ, НИТО СЪМ НИКОЛАЙЧО, ПРОСТО ЗАЩОТО СЪМ ДОСТАТЪЧНО ГОЛЯМ НО ТИ БЛАГОДАРЯ! ИНАЧЕ СИ ПРАВ!

    ОтговорИзтриване