Технологиите на Тесла се крият от една малка клика свръх богати хора защото без техните далавери и измами, било енергийни било технически, било нефт или атомна енергетика ще се превърнат в голи червей които ще изглеждат много жалки, защото ще напуснат охолния живот и ще трябва с честен труд да си изкарват прехраната а всички останали хора ще заживеят доста по-добре! Та нека да започваме:
Всички думи с бледосин цвят са препратки за по-богата информация.
Говори се, че Никола Тесла също е разработил антигравтационна технология - и нищо чудно дори да е получил известна помощ за това. Сидни Къркпатрик е първият човек, който получава пълен достъп до архивите на Кейси, в това число и до вси ки истински имена. Ето как научаваме, че Никола Тесла и Томас Едисон са имали професионални взаимоотношения с Едгар Кейси в периода от 1905 до 1907 година. Това почти със сигурност означава, че Кейси е пророкувал на Тесла най-малко веднъж. По - късно се провежда серия от сеанси, които навлизат в огромни подробности - с изобретател, който работи върху прототип, из- ползващ гравитационния щит, наречен „Безгоривен мотор". От записките разбираме как източникът на Кейси твърди, че гравтацията е последица от действието на две сили - едната от тях с посока надолу, а другата - нагоре. Източникът допълва, че това описание е твърде грубо, тъй като съществува непрекъснато кръгово движение, като спираловиден вихър, което протича и в двете посоки. За съжаление два различни пожара във фотографското студио на Кейси унищожават всички негови архиви от ранните му години, в това число и пророчествата, които вероятно е направил за Тесла. Допълнителната кореспонденция между Тесла, Томас Едисон и Кейси „по-късно също бива унищожен от един добронамерен, но късоглед по убеждения доброволец, работещ в архива на Едгар Кейси във Вирджиния Бийч". (Това да ви напомня нещо за фондация Кеше?!)
Независимо от това дали Тесла е имал или е нямал помощ от Кейси, важното е, че четири години след началото на кореспонденцията им Тесла прави няколко провокативни изявления в едно свое интервю за „Ню Йорк хералд":
Летящата машина на бъдещето — моята летяща машина, ще бъде по-тежка от въздуха, но няма да бъде самолет, няма да има криле...Въпреки това ще може да се придвижва във всички посоки из въздуха при максимална безопасност и при скорости много по-високи от познатите... Може да остава абсолютно неподвижна във въздуха, дори и при вятър, за продължителни периоди от време... Силата и на отделяне от Земята няма да зависи от такива деликатни приспособления каквито са принудени да използват птиците, а от а от позитивно механично действие.
Запитан от журналиста какво има предвид под „механично действие", Тесла отговаря:
Чрез жироскопското действие в моята машина, подпомагано от известни уреди, за които все още не съм готов да говоря... Моят въздушен кораб няма да притежава нито газов балон, нито криле, нито перки."
В „Изгубената наука" Джери Василатос цитира разкази на очевидци, наблюдавали Тесла при използването на новата му технология.
Тесла бил наблюдаван, застанал на платформа, обграден от сияние в блед пурпурен цвят, на около десет метра над земята. Уредът имал на върха малка намотка, а отдолу бил изцяло покрит с гладък меден лист. Дълбочината на платформата не била повече от половин метър, претъпкана с различни компоненти. Тесла се насочил към платформата, застанал пред контролен панел и се издигнал нагоре сред дъжд от бели искри. С увеличаване на разстоянието от Земята искрите постепенно из-чезнали, често насочващи се към металната ограда. Тесла положил огромни усилия да избягва безбройните метални предмети под себе си... Говори се, че Тесла много обичал да се носи из нощното небе и посвещавал на тези свои разходки часове наред.
Ралф Ринг, Омис Кар и „ Утронът" на Тесла
През август 2006 година Проектът „Камелот" интервюира (Ралф Ринг - седемдесет и една годишен техник, който е работил с Отис Кар - изобретателя на асансьорите - в края на 50-те и през 60-те години на XX век. Кар е учил при Никола Тесла |и се смята, че от него е получил тайната на неговата антигравитациона технология. Отис Кар произвежда своята летателен апарат приличащ на чиния, през 1947 година, а след това построява още няколко такива, но не предизвиква ничий интерес. ( Това отново да ви напомня за сегашното отношения към фондация Кеше??!!). През 2006 година обаче Ралф Рилинг залива света с впечатляващ обем техническа информация, в това число и подробни схеми от компанията на Кар "ОТС". Очевидно този двигател "Утрон " е изобретен от Тесла.....
При интерес ще продължа и ще ви изнеса още доста данни по тази тема! Мисля, че времето за това настъпи.
Затова ще напиша : Следва продължение....
Николай Николов
ВСИЧКО, АДАШ!!!
ОтговорИзтриванеАДАШ! ТОЛКОВА МНОГО СЪМ ПИСАЛ В БЛОГА СИ ПО ТОЗИ ВЪПРОС, ЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО ПОВЕЧЕ ДА ПРАВЯ? ЗНАМ ВСИЧКИ ТЕХНОЛОГИИ И НЯКОЙ ДЕН ЩЕ ИЗПЕРКАМ И ЩЕ ГИ ПУБЛИКУВАМ, НО ТОВА ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ОЗНАЧАВА? ЗА ДЕН ,ЗА ДВА ЩЕ МЕ УБИЯТ. ЕГА ТИ КЕФА! НА МЕН НЕ МИ ПУКА, ЗАЩОТО ВСИЧКИ УМИРАМЕ, НО МИ Е ЖАЛ ЗА СЕМЕЙСТВОТО И ЗА ЗА ОСТАНАЛИТЕ КОИТО МИ СА СЪРЦЕ, И ТО КОИТО ЗНАЯТ ВСИЧКО ТОВА И ОЩЕ ДРУГИ НЕЩА КОИТО НЕ САМ ПУСНАЛ. НА МЕН НЕ МИ ПУКА. МОЯТ ЩАСТЛИВ ЖИВОТ ВЕЧЕ МАИ ОТМИНА, НО ЗА ТЯХ НЕ Е!
ОтговорИзтриванеЗА ТОВА ВНИМАВАМ. МИСЛЕТЕ МЕ ЗА ТЪП, ЛУД И ТАКА НАТАТЪК.. НЕ СЕ ОБИЖДАМ, ПРОСТО СЕ СЪОБРАЗЯВАМ. ВСИЧКО ДОБРО ОТ МЕН И ЩАСТЛИВ ЖИВОТ ТИ ЖЕЛАЯ!
Ами дай ми ги на майла - аз ше ги публикувам - да не мислиш...
ОтговорИзтриванеОня ден си играх с една намотка и к'о да ти кажа - отдели се от земята, треснА се в тавана и ми изля манджата на главата. Като вържеш 3 последователни тесла трафа, става веселбата. Особено накрая като шибнеш тороида с кухата би-метална сърцевина и перпендикулярните намотки накрая. Таквоз нещо стига да е примерно 5-8-9-12 метра и да е направено от читава сплав, която има магнитни свойства, но е куха и здрава (сечение квадрат, дебелина на стената 1-2 мм, дължина на стената 5 см), като се навият намотките перпендикулярно и са на една фаза -> айде пусни ток от звънчев траф, сложи на намотката отгоре чинийка с манджа и гледай как ще се размаже на тавана....
Междувременно основата ми беше от неползвано тиксо - пак става, но не е с голяма мощност.
Намотката се прави под 45 градуса и се кръстосва с друга под -45 градуса. Самия кабел трябва да е в правоъгълно сечение, за да е стабилно захванат и всички намотки да са под 90 градуса спрямо останалите. Така силите на Лоренц (Lorentz-O) ще са най-добре изразени и най силни!
Вчера вечерта до късно чистих "резултата" от експеримента, щото съм "много" "умен", да си сложа чинийката с манджата отгоре над намотката....
PS. За всички, дето искат да си поиграят и да пробват: касае се за волтаж от 100 KV нагоре, като има опасност да достигне до 100 MV, а за справка : 1 MV означава 1 метър разряд, така че внимавайте, за да не Ви тресе "дядо Господ"(!!!) Работи се само с костюм с метлна нишка, при това читаво заземен(!!!) Не отговарям за последиците, ако не спазвате правилата за работа със СВРЪХ-ВИСОКО НАПРЕЖЕНИЕ. Малки деца там НЯМАТ РАБОТА!!!
Айде със здраве!
Адаш, търся по каква технология завиват тези т.н. летящи обекти...
ОтговорИзтриване