понеделник, 29 ноември 2010 г.

ЗАЩО ЖЕНИТЕ ПЛАЧАТ?!




Малко момченце пита майка си

- Защо плачеш?
- Защото аз съм жена…..
- Аз не те разбирам!
Майка му го прегърна и каза:
- Това ти никога няма да разбереш…
Тогава момченцето попита баща си:
- Защо понякога мама плаче без причина?
- Всички жени понякога плачат без причина - това е всичко което бащата можал да каже. По късно момчето пораснало, станало мъж, но като такъв не престанал да се учудва:
- Защо жените плачат?
Накрая попитал Бог. И Бог му отговорил:
- Създавайки жената, Аз исках тя да е съвършена. Дадох и плещи толкова силни, че да държат целия свят, и толкова нежни, че да поддържат детската главичка…
Дадох и дух толкова силен, че да преживее раждането и всякаква друга болка. Аз и дадох воля, толкова силна, че да върви напред, когато другите падат… и тя да се грижи за падащите и болните и уморените, без да се оплаква.
Аз и дадох добрина за да обича децата при всякакви обстоятелства, даже когато те я обиждат.
Аз и дадох сили да подкрепя мъжа, не гледайки на всички негови недостатъци. Аз я направих от неговото ребро, за да защитава неговото сърце.
Дадох и мъдрост за да разбере, че добрият мъж никога не причинява умишлено болка на жената, но понякога изпитва нейната сила и решителност да застане редом с него без колебание.
И накрая и дадох сълзите…, и правото да ги пролива където и когато е необходимо…
И ти, сине Мой трябва да разбереш, че красотата на жената не е в нейната дреха, прическа или маникюр. Нейната красота е в очите които откриват вратата съм сърцето и – това място, където се намира любовта!




Николай Николов





1 коментар:

  1. Нейната красота е в очите които откриват вратата съм сърцето и – това място, където се намира любовта!
    ...
    Да

    ОтговорИзтриване