понеделник, 14 февруари 2011 г.

„11 СЕПТЕМВРИ” – ФИЛМА ЗАБРАНЕН В САЩ



Филмът се състои от три части . След това може да продължите с четвърта част на филма „Разследване от нулата” или да започнете с първата му част, но едва ли е необходимо. С уважение Николай Николов! Приятно гледане. Научете истината, до къде достига човешката лакомия или  по-точно безчовечието:
ТЪЙ КАТО ИЗТРИХА ТОЗИ ИДЕАЛНО НАПРАВЕН ЯПОНСКИ ФИЛМ, КОЙТО НЕ БЕШЕ МАНИПУЛИРАН И КОРИГИРАН, ТО ЩЕ ВИ ПУСНА ДРУГИ ДВА!










Николай Николов

5 коментара:

  1. Започвам да се замислям сериозно,дали са кацали на луната.

    ОтговорИзтриване
  2. И аз! Има много противници и много филми, но ще ги пусна по късно. Просто Хамериканците май лъжат целия свят за своите успехи, но моите впечатления когато бях там е, че са доста ограничени и прости, да ме извинят но е така!

    ОтговорИзтриване
  3. Явно много съм закъснял с твоя блог, филмите ги няма. Можеш ли да ми ги пратиш? мейла ми е stiliyan66@gmail.com. Може чрез dox.bg .

    ОтговорИзтриване
  4. http://thepiratebay.se/torrent/3564056/9_11__September_11__Banned_in_USA__Conspiracy_Uncovered

    ОтговорИзтриване