понеделник, 29 декември 2014 г.

# ТЕХНОЛОГИИТЕ НА ТЕСЛА, КОИТО СЕ КРИЯТ УМИШЛЕНО #

Технологиите на Тесла се крият от една малка клика свръх богати хора защото без техните далавери и измами, било енергийни  било технически, било нефт или атомна енергетика ще се превърнат в голи червей които ще изглеждат много жалки, защото ще напуснат охолния живот и ще трябва с честен труд да си изкарват прехраната а всички останали хора ще заживеят доста по-добре! Та нека да започваме:

Всички думи с бледосин цвят са препратки за по-богата информация.

Говори се, че Никола Тесла също е разработил антигравтационна технология - и нищо чудно дори да е получил известна  помощ за това. Сидни Къркпатрик е първият човек, който получава пълен достъп до архивите на Кейси, в това число и до вси ки истински имена. Ето как научаваме, че Никола Тесла и Томас  Едисон са имали професионални взаимоотношения с Едгар Кейси в периода от 1905 до 1907 година. Това почти със сигурностозначава, че Кейси е пророкувал на Тесла най-малко веднъж. По - късно се провежда серия от сеанси, които навлизат в огромни подробности - с изобретател, който работи върху прототип, използващ гравитационния щит, наречен „Безгоривен мотор". От записките разбираме как източникът на Кейси твърди, че гравтацията е последица от действието на две сили - едната от тях с посока надолу, а другата - нагоре. Източникът допълва, че това описание е твърде грубо, тъй като съществува непрекъснато кръгово движение, като спираловиден вихър, което протича и в двете посоки. За съжаление два различни пожара във фотографското студио на Кейси унищожават всички негови архиви от ранните му години, в това число и пророчествата, които вероятно е направил за Тесла. Допълнителната кореспонденция между Тесла, Томас Едисон и Кейси „по-късно също бива унищожен от един добронамерен, но късоглед по убеждения доброволец,  работещ в архива на Едгар Кейси във Вирджиния Бийч". (Това да ви напомня нещо за  фондация Кеше?!)

Независимо от това дали Тесла е имал или е нямал помощ от Кейси, важното е, че четири години след началото на  кореспонденцията им Тесла прави няколко провокативни изявления в едно свое интервю за „Ню Йорк хералд":

Летящата машина на бъдещето — моята летяща машина, ще бъде по-тежка от въздуха, но няма да бъде самолет, няма да има криле...Въпреки това ще може да се придвижва във всички посоки из въздуха при максимална безопасност и при скорости много по-високи от познатите... Може да остава абсолютно неподвижна във въздуха, дори и при вятър, за продължителни периоди от време... Силата и на отделяне от Земята няма да зависи от такива деликатни приспособления  каквито са принудени да използват птиците, а от а от позитивно механично действие.

Запитан от журналиста какво има предвид под „механичнодействие", Тесла отговаря:

Чрез жироскопското действие в моята машина, подпомагано от известни уреди, за които все още не съм готов да говоря... Моят въздушен кораб няма да притежава нито газов балон, нито криле, нито перки."

В „Изгубената наука" Джери Василатос цитира разкази на очевидци, наблюдавали Тесла при използването на новата му технология.

Тесла бил наблюдаван, застанал на платформа, обграден  от сияние в блед пурпурен цвят, на около десет метра над земята. Уредът имал на върха малка намотка, а отдолу бил изцяло покрит с гладък меден лист. Дълбочината на платформата не била повече от половин метър, претъпкана с различни компоненти.  Тесла се насочил към платформата, застанал пред контролен панел и се издигнал нагоре сред дъжд от бели искри. С увеличаване на разстоянието от Земята искрите постепенно из-чезнали, често насочващи се към металната ограда. Тесла положил огромни усилия да избягва безбройните метални предмети под себе си... Говори се, че Тесла много обичал да се носи из нощното небе и посвещавал на тези свои разходки часове наред.

Ралф РингОмис Кар и „ Утронът" на Тесла

През август 2006 година Проектът „Камелот" интервюира (Ралф Ринг - седемдесет и една годишен техник, който е работил с Отис Кар - изобретателя на асансьорите - в края на 50-те и през 60-те години на XX век. Кар е учил при Никола Тесла |и се смята, че от него е получил тайната на неговата антигравитациона технология. Отис Кар произвежда своята летателен апарат приличащ на чиния, през 1947 година, а след това построява още няколко такива, но не предизвиква ничий интерес. ( Това отново да ви напомня за сегашното отношения към фондация Кеше??!!). През 2006 година обаче Ралф Рилинг залива света с впечатляващ обем техническа информация, в това число и подробни схеми от компанията на Кар "ОТС". Очевидно този двигател "Утрон " е изобретен от Тесла.....

При интерес ще продължа и ще ви изнеса още доста данни по тази тема! Мисля, че времето за това настъпи.

Николай Николов

Няма коментари:

Публикуване на коментар