вторник, 12 май 2015 г.

ИНТЕРВЮ С ПРЕЗИДЕНТА НИ ПРЕДАТЕЛ - РОСЕН ПЛЕВНЕНЛИЕВ


Водещ: Защо не сте в Москва?
Р.Пл.: Дрън-дрън-дрън... аз като държавен глава... мрън-мрън-мрън... Европа...
В.: Нали знаете, че точно вашата липса, липсата на български държавник ще се усети в Москва?
Р.Пл.: Дрън-дрън-дрън... врът-врът-врът...16-а република...усук-усук-усук... ЕС... Васил Левски ...
В.: Това какво пречеше на едно поне символично посещение в Москва, дори вън от парада?
Р.Пл.: Дрън-дрън-дрън... аз като демократ… аз като президент... аз като държавен глава... дрън-дрън-дрън...
В.: Не можем ли все пак да разберем руските притеснения за това, че НАТО стигна до нейните граници? Ако Америка има право на сфери на влияние, няма ли право и Русия на сфери на влияние?
Р.Пл.: Дрън-дрън-дрън... 19 век... Хм-хм-хм... ЕС...
В.: Ако Русия се откаже от сфери на влияние, други ще се откажат ли?
Р.Пл.: Дрън-дрън-дрън... глобални интереси... 21 век... Джаф-джаф-джаф... цун-цун-цун …
В.: Не мислите ли, че най-устойчивата формула на външната политика е винаги с Европа, никога срещу Русия?
Р.Пл. Дрън-дрън-дрън... бау-бау-бау... възрожденци... будители... революционери... Левски (отново)... ЕС...аз като проевропейски президент... Левски (пак)... аз като инженер… ЕС … цун! … НАТО… цун-цун-цун!…
В.: Господин президент, благодаря ви за това интервю.
Р.Пл.: Джаф!
Велислава Дърева


НИКОЛАЙ НКОЛОВ

Няма коментари:

Публикуване на коментар