вторник, 15 юни 2010 г.

Учените са открили причината за старческата миризма


Американски учени са проучили как се променя състава на потта при мъжете и жените с възрастта и как се отразява на промените в миризмата и.



В експеримента са участвали представители на двата пола на възраст 45-70 години. Учените са взели проби от потта и са изследвали нейния химически състав. Резултатите от проучването показали, че с възрастта при мъжете и жените в потта се увеличава количеството на бактериите на млечната киселина и глюкозата.


Оказва се, че сладникавата миризма на старият човек, се дължи на физиологични процеси. Учените също така, са доказали, че миризмата на преждевременно стареене може да бъде предизвикано от консумацията на мастни храни.

Николай Николов

2 коментара:

  1. Лоша новина, ми аз като съм на 62 год. (най вероятно съм свикнала със собствения си "аромат"), какво да правя (освен къпането, което е по 2-3 пъти на ден със скъпи сапуни), ха помогнете!

    ОтговорИзтриване
  2. По малко мазнини, по малко прясно мляко, повече плодове и зеленчуци, повече бавно бягане и ежедневен душ. И аз съм близо до тази възраст...

    ОтговорИзтриване