понеделник, 16 ноември 2015 г.

ПЛЕВНЕЛИЕВ: „ГОТОВ СЪМ ДА ПОДАМ ОСТАВКА КАТО ГЛАВНОКОМАНДВАЩ"



Президента Росен Плевнелиев, изненадващо излезе с кратко прессъобщение, явно предизвикано то последните трагични събития в Париж:
Драги съграждани, българи!

След трагичните събития от последните дни в Париж, когато родината на съвременната демокрация даде стотици свидни жертви, жертви на терора  и агресията проповядвани в ислямския свят и Русия, аз съм принуден от обстоятелствата да подам своята оставка като президент на България и главнокомандващ българската армия. Знам, че това е неочаквано за вас, но напълно логично в светлината на бързо-променящата се геополитическа ситуация, за която аз си давам ясна сметка, че не бих могъл да контролирам, нито да реагирам адекватно, знаейки и оценявайки собствените си възможности. Да,  от няколко дни насам светът не е същия, но аз съм същия и не бих могъл да се променя, нито желая това! Днешната реалност поставя на изпитание моите ценности и разбирания и избутва на преден план, необходимостта от хора с по-друг поглед върху политиките и демокрацията в ситуация на криза. Именно за това аз смятам, че в момент като този, когато се изискват възможно най-бързи адекватни решения, най-доброто което бих могъл да направя е поне да не преча. Затова смятам, че е по-удачно да не изчаквам края на мандата си, а да дам шанс на България и българите да изберат възможно най - бързо нов човек, отговарящ на изискванията на настоящата реалност. Аз няма да се кандидатирам повторно за президентския пост. Благодаря ви и Бог да ни пази!“
https://neverojatno.wordpress.com
НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

3 коментара:

  1. Ще излязат напред силните и решителни хора и Бог ще ни опази! Ако ние сами не си помогнем и Отеца ще обърне гръб... Съединението прави силата... никога не го забравяйте!
    Тъй като стана на въпрос и за последните събития изобщо не сме подготвени, а са ужасно горещи, ето ви нещо на тема "Българска отбранителна индустрия - състояние, перспективи, бъдеще"... http://www.skat.bg/products.php?type=10&genre=8812&page=0

    ОтговорИзтриване