сряда, 3 юни 2015 г.

МЪЖКИ ЛЪЖИ, НО И ЖЕНСКИТЕ СА СЪЩИТЕ - от една жена.


Слушали сме много от лъжите на мъжете и вярваме, че всяка жена се е сблъсквала с тях. Понякога са за добро, но друг път от тях боли много. Ето кратък лист на най-честите мъжки лъжи:
„Готвиш по-добре от майка ми“ – Той е толкова влюбен в манджите на мама, че няма търпение тя да му сготви любимата мусака, така че тази благородна лъжа е само начин да те накара да се почувстваш щастлива и ценена.
Нещо стана с Фейсбук-а /Не съм ти видял SMS /. Телефона ми беше на вибрация ... " – Доста мъже не могат да ти кажат в очите, че си им досадна и не искат да те чуят.
„Изчистих специално за теб.“ - Е това може и да е истина, но пък и може просто майка му да го е посетила скоро.
„Роклята ти стои много добре, купувай я.“ - От 4 часа обикаляте по магазините. На него му е все тая дали тя описва несъвършенствата във вашата фигура. Той просто иска да излезе максимално бързо от мола. (От мен казано моловете развалиха имиджа, дстойнството и възприятието, и то основно на жените, но и на част от мъжете, който пият анаболи и се правят на пичове, но след 4-5 години пишките им няма да стават и деца не могат да имат.  Язък за славата и имиджа им!)
"Не съм готов да започна нова връзка, много ме нараниха“ – Може и така да е, но по-вероятно е да не иска да започне с теб . Той просто иска не ангажиращ секс.
"Свърших!“ – За съжаление, ако сексът с вас не харесва на човека, с който сте решили да се позабавлявате, и приключи бързо-бързо, много е вероятно да симулира еякулация. Няма как да разберем, освен ако не проверим презерватива. Няма нужда…

 "Всяко лято почивам на море, зимата карам ски в чужбина.“ Супер, но защо няма нито една снимка от тези приятни места? Голяма част от мъжете се опитват да създадат илюзията, че разполагат с добри материални средства, по ред причини - или жената харесва материално стабилни мъже, или просто прикриват ниските си доходи.

НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

Няма коментари:

Публикуване на коментар