сряда, 16 декември 2009 г.

Към Бойко Борисов! - откровения

Търся работа! Сериозно! Няма вече наука в нашата мила родина. Простотията е издигната в култ. Не ,че аз съм много умен, но мога да нося, на бой, на обиди, тежко и т. н... Научих се вече , свикнах на всичко. Но при тази псевдо демокрация, ако останеш без работа си привлечен от кофите за боклук, а те все повече се изпразват! Още не ровя по тях…, но никога не е късно за нищо. За тази цел всеки ден си говоря с тези хора, просто си подготвям приятелите. Живея в супер центъра, но вдигнаха данъците за боклук до 600 лева за мен, а аз почти вече не произвеждам боклуци, но кой ме пита?! Гласувах за бат Бойко, щото нямаше за кой друг. Щеше да стане разпиляване на гласове. Но той е от център в дясно! Това значи преференции за богатите мошеници и много слаба социална политика! Постепенно премиера взе да ни предава. Това с новините на турски не ме интересува! Има много програми ! Кеф ти турски, кеф ти български, кеф ти арменски т.н. Аз уважавам както повечето хора от България всички / бих казал измислени етноси/. Нямам конфликт с никого от тях. Щом живеем в България, значи сме български граждани! Аз уважавам и обичам всички нормални хора. Защо партиите си играят с нас?! Според мен те са група от измислен елит, които не ни обича, а има свои интереси в България и затова ние трябва да ги изпратим в миналото. Който не иска да живее в България да ходи гдето ще. Свят голям, диванета всякакви. Уважаеми политици, ти мъжка проституко: АХМЕД ДОГАН, не всявай омраза между нас, защото ние се обичаме и се разбираме. Защо започна да се скатаваш?! Ти трябва да понесеш отговорността си като бивш кадър на специалните служби! Не смяташ ли? Но бат Бойко май го е страх от Теб! Мачото се предаде. Виж какво Борисов, ако те е страх да оправиш държавата ни, то се отказвай во време, за да не те откажем НИЕ?! Намирайте работа за всички, ако ще и за по 100 лева, защото, тези които имат милиони и милиарди трябва да влязат в затвора, или поне им вземете парите и пак ги пуснете на свобода! Да видят какво е само свобода без покритие! Защо започнах да си мисля, че и Бойко Борисов е един от тях?! Отправяме ти открита заплаха и не се страхуваме! Помисли за народа си който те е избрал защото май нищо не знаеш за него, поне за сега!
Със здраве: Николай Николов – един от народа.

1 коментар:

  1. Чувал съм за някакви политици,които се проявяват в някакви времена и от това произтича добро за народа. Е да ама нали всичко по плодът се познава.Май няма да изкараме късмет и този път. Но и това не е най-пагубно за нас самите,защото и перфектния свръхминистър председател да дойде,то пролет как ще настъпи,ако е сама птичка. А ние народа чакаме чудото външно,ма и такова чудо да се случи,то ще имаме ли очи да го видим;ако пък нямаме очи да видим външните чудеса,колко по-малко ще видим вътрешните чудеса,за които се искат духовни очи.Накрая ще се сбъдне приказката за неволята, само че каруцата,която трябва да поправим ще е умът и душата ни!

    ОтговорИзтриване