четвъртък, 9 юни 2011 г.

ПРОРОКЪТ - ИСТИНАТА 1:1








Днес реших да погледна в нашето бъдеще за три години напред. Не съм пророк, а се опирам на факти, събития, наука и чиста физика. Което ще прочетете се надявам да го разберете защото е трудно за харесване. 
 Приятно четене!!!

Съжалявам, че много съкратих това което исках да Ви напиша, но ако има интерес някакъв то ще продължа да ви изнасям и други подробности!

Но ако говорим в глобален мащаб то какво ще се случи?! Американците(САЩ) прекрасно разбират, че северният магнитен полюс се измести и продължава бързо да се мести към Канада. Значи от Америка трябва хората да се изселят. Най - добрия климат след продължаващото местене на полюсите ще бъде в Русия, и Балканският полуостров, и те естествено искат да се преселят там, което и сега не  скриват. Те го желаят и открито заявяват, че се приготвят да живеят в Русия. Безплатно дублират имената на градовете им с английските названия, поставяйки ги със съответната скъпа техника. Вече започнаха да закупуват жилища и земи в Русия и България и се преселват. С големи мащаби  възстановяват пътищата с техни средства. Англичаните са изкупили почети цялото каспийско крайбрежие доста отдавна. Кавказ се разкопава, и застроява, кубанската земя се разкопава и застроява, така е из цялата им страна, където и да отидете ще го видите. Армения и Грузия ще бъдат унищожени! Но по план!! По плана на НАТО, и то към 2014 година! И всичко това ще започне през 2012 година. По- точно ще започнат безредици из целия Кавказ и ще се създаде Хазарския хаганат. Вече има и карти които са публикувани в Египет . На територията на Хазария, ще се създаде Единна Ислямска Република, умишлено раздирана от безредици и тя ще премине към отбрана на границите си. А през 2014 година Турция ще ги превземе сама, под предлога, че турските братя ще помогнат да се разреши вътрешно държавния конфликт! Те ще унищожат Азърбайджан. А всичките кавказки народи според плана на Световното правителство подлежат на поголовно унищожение под предлога, че не могат да работят, а те с кого да строят?!! Това всичко както казах е по плана на Световното правителство  и трябва да се осъществи и ще се осъществи, защото кой ще им попречи?!! Турската армия са я въоръжили много добре и тя е една от най - силните армии, а те ще я сблъскат с Руската! Те (Турция) с Русия не искат да воюват, но под натиска на чуждите ръце /НАТО/, няма къде да мърдат. В началото тази простотия ще настъпи в Азърбайджан, след това в Дагестан , след това в Чечня, Ингушетия, България, Адигея!
 
А после следват две години кланета и издевателства, а в 2014 г. Турция може да се пресели на новото място. И какво трябва да прави здравомислещия човек? Ами ние сме на своето място, ние не сме нужни на друго място и трябва до своя край да останем тук, защото тук сме се родили и тук е нашата сила – всеки камък си тежи на мястото. Който оцелее, оцелее!
Както казах, американците искат да се преселят в Русия и в България, и те най- вероятно при себе си сами ще възбудят вулкан с помощта на тектонично оръжие, или ще взривят ядрена бомба и ще обвинят за това някой нов Бин Ладен, (даже вече намериха неговия още по - върл наследник). И това ще бъде направено с помощта на Световното правителство. И ще кажат: „Помогнете ни хора, това е трагедия от глобален мащаб”. - За тях е характерен термина териториален егоизъм,  също и сребролюбието и ценностния егоизъм (може и по телевизията да го разберете). - „Вашата земя е свободна, не населена, приемате ни при Вас, защото на нас такава беда ни се случи, че ние сме ужасно бедни вече!”  А ние по природа сме толкова добри и хората ще викат – „Ура..”, ще помагат и няма да го приемат като окупация. А Русия може ли да се обедини с Китай?!! Не, няма да се получи!! Те вече постепенно се заселват на територията на Русия и я възприемат като голям техен враг, който е завзел техните земи и имат претенции към територията и. Ако в  цял студен сега Сибир има общо около 8 милиона население, то само на границата му са съсредоточени 10 милиона китайци и непрекъснато се преселват нови. Преселват се и в далечния изток, и май нова руско - китайска стена трябва да се построи, но едва ли. Така, че с тях не могат да станат съюзници!!  И запомнете: вече никоя раса няма друг съюзник освен армията си и флотата си! Я ми кажете сега кой е нашият съюзник, и кой ни лиши целенасочено от него? А кой помагаше за това, помага и сега а ние го възхваляваме! Не всички но ……уви!!!  Жалко!
 Та това е моето реално предвиждане за периода до 2014 година. Опирам се на факти, събития и документи Не съм Едгар Кейси или Нострадамус и не е нужно. Тук вече такива качества не трябват! Просто бъдете готови за това което Ви предстои!

 Николай Николов 



А на тези анонимни изроди и псета, които ме наричат "капут", разбира се без да знаят двете значения на думата и преиначеното българско а също, че съм изперкал то искам най-учтиво да им кажа, че никой не ги кара да ми четат блога! Явно или са много тъпи или са мното добре материално, или не им изнася истината, просто не знам?! Това говори за тяхното безсилие от което се раждат само простотии и обиди а едва ли могат нещо сами да измислят, макар и да е глупост. Все пак нека да са живи и здрави, и им желая всичко най-добро. Освен това искам да Ви кажа, че за мен не сте съвсем анонимни защото Ви виждам геолокацията с точност до улица, за което съм намекнал леко блога но далеч по - несъвършено с това заглавие на първа страница: "Кой си ти?".




19 коментара:

  1. ще потвърдя това което каза че предстои с един цитат.
    от едно ивангилие за последните дни,
    ЩЕ СЕ ПОВДИГНЕ НАРОД ПРОТИВ НАРОД И ЦАРСТВО ПРОТИВ ЦАРСТВО,но това е самоначалото на страданиата,надруго място се посочва че, звяра, световното правителство ще принуди целиа свят да мусе поклини кои добро зорно кои доброволно,които нее съгласен ще бъде унищожен.итова за катаклизмите определено ще им свърши работа за налагане на новиа ред.
    ще подхвърля Ники още един цитат за които тиси си описал в блогаси на много места с безупречни примери, И етого цитата ЗМЕЯ ДАДЕ СИЛАТАСИ И ГОЛЯМА ВЛАСТ НА ЗВЯРА И НИКОИ НЕМОЖЕШЕ ДА МУ ПРОТИВОСТОИ.

    ОтговорИзтриване
  2. Извинявайте, ама звучи доста налудничаво! Като приказките за края на света през 2000 година преди време.

    ОтговорИзтриване
  3. Не звучи налудничаво, ако си отворите очите и погледнете на правилното място!

    ОтговорИзтриване
  4. Да сигурно си прав първи анонимен! Не знам, такива са моите наблюдения върху това което се случва и дано не съм прав! През 2000 година не бяха постигнали такъв успех с лазерните технологии, с ХААРП, и тектоничните оръжия. Не бяха казали и за предстоящата промяна на магнитните полюси, отвориха озонова дупка благодарение на малоумните си опити, защото това е една самозабравила се клика от 300 свръх-богати семейства, които са решили да станат господари на цялата Земя, създавайки една държава с комунистически режим, но без заложените облаги в идеята , а по - скоро робска държава. Понеже вече събитията се развиват толкова бързо се виждат с просто око. ЕС, арабския свят, страните около Русия, изкуствените земетресения в Япония, които са на път да съсипят може би най-свястната държава. Аерозолните пръскания навсякъде, включително и в България/Вижда се с просто око/ Свръх обедняването на нашия и не само нашия народ…. и така нататък. Писал съм много за тези неща в блога. Желая ти всичко най добро!

    ОтговорИзтриване
  5. Ники, къде са писали тези "Анонимни Изроди и псета" че си капут и изперкал. Не мога да намеря поста им. Да ги Еба в задниците прости. Дай ги тука да ги СдъФча набързо и аз съм зло куче, а и устата ми е доста голяма. Много обичам да гърча заядливи задници.

    ОтговорИзтриване
  6. Хехехе,здрасти бай Ники,както винаги твоя блог е много забавен и то не само заради темите дето пускаш, а и заради коментарите ти ,които са много пикантни,браво!Искам и аз да с присъединя към последния анонимен,а още повече съм доволен че виждаш от къде е той ,пък и аз ....Та искам да кажа ,да не се засягаш като са ти казали капут и незнам си още какво...защото само на голем кур може да се сложи капут,нали така?,демек,ти не може поради таз причина да си путка,,т.е. си другото...хехехеехе,ми много ясно ,бре...Понеже не може путка да пише толкова актуални теми в блога ,затова го казах.А дали си изперкал,еби му майката,това не е важно,то и аз съм изперкал/ама не се косим...както викат шопите,оти че ми мине../
    На тебе ти желая по- малко нерви,пази си ги и не се впрягай с, който какво ти рече,еби ги в гъзъ сичките...хахахаххаха...айде наслука и успех,чакам следващите ти постове да ме веселят!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Тук под първия коментар, но го изтрих! Сега ще го пусна пак, защото го запазих.

    ОтговорИзтриване
  8. Ето го:
    алоооо ти съвсем изперка бе капут болен

    ОтговорИзтриване
  9. Алоооо (Анонимният )исках да кажа Анонимната, от по горният ред, имам един любезен въпрос към теб, ще те помоля да ми отговориш.
    Ако ти наврем един голем кол у Дебелию Гъз и у червата скъсани ША мирясаш ли ма како Стойке??? Или ша тряаа пак да ти го повтарям тука, щото не всички читатели от блога на Николай те познават.
    Кво търсиш тука сега, ако е за кур има си други страници, ако е за чапат кол, Аз ще ти го навра и дано да си доволна.

    ОтговорИзтриване
  10. НИКИ ОТ ПЪРВИА КОМЕНТАР ЗАБРАВИХ ДА ЦИТИРАМ ЗА КЛИМАТИЧНИТЕ УРЪЖИА,КАКВО Е НАПИСАНО ЕТОГО И ЦИТАТА, ЗВЯРАТ ПОНЕЧЕ ДА ПРОМЕНЯ ВРЕМЕНА И ЗАКОНИ,НЕ ИЗКЛУЧВАМ И АДРОНИА КОЛЕИДЕР КОИТО ВСЪЩНОС НЕ ЕЕ ЕДИН.
    НО ВСИЧКО НЕСВЪРШВА ДО ТАМ ТЕ НЯМА ДА СЕ СПРЪТ ПРЕДНИЩО.НИКИ ВСЕ ОЩЕ ИМ ХОРА КОИТО ЩЕ ПСУВАТ УБИЖДАТ И НЯМА ДА ИСКАТ ДАВИДЯТ РЕАЛНОСТА ПОРАДИ РЕД ПРИЧИНИ НО НАДЯВАМСЕ ТОВА НЯМА ДА ТЕ СПРЕ ДА ПОБЛИКУВАШ ТОВАКОЕТО ВИЖДАШ.КЪМВСИЧКИ КОИТО ЧЕТАТ БЛОГАТИ ИСКАМ ДА КАЖА ТОВА.ГОРДОСТА ПРЕДХОЖДА ПАДЕНИЕТО,ЕМОЦЙТЕ НИКОГА НЕСА БИЛИ ДОБЪР СЪВЕТНИК.ПОЖЕЛАВАМТИ ИАЗ УСПЕХ.

    ОтговорИзтриване
  11. Малий Николай, ти от таз Свиня ли се притесни бе човек, ми аз я помня и от предни коментари на едно място пак ти беше казала капут, толкоз може жената, селски речник, научила две три думи на кръст. Тая миризлива пача май й се иска да налапа някой изперкал капутски кур, ама нема да я огрее така да знае. аз я зная неа познавам я от преди десет години, клитора и беше увиснал като на пуяк суппола от дръгнене, а сега не я знам каква фльорца е станала. Ами освен да чека да дойдат негрите от Америка да и го наръгат щото ,явно че циганите в България са малко. Хо хо хо, еби му майката в ушите.

    ОтговорИзтриване
  12. Да ви еба мамата проста.Вие всички да не сте клиенти на една лудница бе?Или лудият е само един който пише под различни псевдоними,а Ники?

    ОтговорИзтриване
  13. Не знам приятелю?! Аз винаги влизам с името си защото съм в профила на блога си! Но на никой не му пречи да си напише името, ако не го е страх или не му е неудобно!

    ОтговорИзтриване
  14. Здравей прятелю анонимний по-горний жаркий!!!Викаш че може да сме от една лудница,само аз съм от нея и дохтурЪТ пита за тебе снощи на визитацията дали са те докарали вече при нас за постоянно....хаххахахахаха...аз съм Манчо ,така ми е името ,но не съм онзи дето пише с правопис от путката си...Един път ми направих забележка ,че пише неграмотно,но го оставих защото ми се видя добронамерен чиляк...Но той не е от лудницата,само аз съм,и ти си след мене....Моите почитания на БАЙ НИКИ,той е готин тип,макар че от време на време изкукуригва от зор съобразно грозната действителност в Бургас,но аз много го харесвам,защото е с разумен и найвече добронамерен,какъвто аз не съм....хахахахахах...айде сега като има нещо откачечено тука в коментарите,се обръщай към мене другите са добри хора,с изключение на една дунда миризлива дето от време на време жлиза да пише на Николай че бил еди си какъв там...да я еба в устата и в гъзъ нея ,бе4з хигиена...хахахахаха...всичко най готино от мен за блога и за останалите коментатори.Ваш Манча.....хехехехеех

    ОтговорИзтриване
  15. Продължавам да следя този блог с интерес, когато имам време. Вижте и това:
    http://30dumi.eu/2011/01/neshtata-sa-v-posoka-razpad-na-evropeyskiya-sayuz/

    ОтговорИзтриване
  16. Здравейте, искам само да кажа, че ми е доста интересно да чета блога.На който не му е няма нужда да влиза тук и да коментира и да показва простотията си.
    От тук вземам базата и чета нататък, а по повод тази статия... и този план до 2014 искам да попитам - а място за нашествие на извънземни няма ли?

    ОтговорИзтриване
  17. Aз съм много благодарна,че има хора като Вас,които пишат откровено на тези теми.С интерес чета всичко.Нахлуват,разбира се много вьпроси във връзка с това.Жалко е,че има много неграмотни хора,които освен цинизми,друг коментар не могат да направат,но това не им пречи да се изказват.Успех и ще следя с интерес!

    ОтговорИзтриване