събота, 4 октомври 2014 г.

УМРЕЛИТЕ ДОКТОРИ НЕ ЛЪЖАТ

Много ми е приятно да се срещна днес с Вас. Аз израснах във ферма, в западната част на графството Сент-Луис. През 50те години ние започнахме да развъждаме крави за месо. Ако сте запознати с развъждането на домашни животни, то сигурно знаете, че единственият начин да се спечелят пари в селското стопанство - това е да отгледате свой собствен фураж. В мелницата за нас смилаха царевица, боб и сено, добавяйки и множество витамини и минерали. Така ние приготвяхме храна за животните. След 6 месеца вече можехме да предложим тези крави на пазара. Ние ги подбирахме и оставяхме най-добрите за себе си. И кое е интересното, правейки това за кравите, ние самите не приемахме никакви витамини и минерали, а бяхме млади и искахме да доживеем сто години без никакви болести и неразположения. Това много ме вълнуваше и аз попитах баща си: "Татко, кажи ми защо не правиш за нас същото, което правиш и за тези крави?" Тогава баща ми, ми подари мъдра мисъл: "Помълчи, момче, ти си длъжен да цениш това, че ежедневно ядеш пресни продукти от фермата. Надявам се, че разбираш това?" Аз разбира се не продължих да досаждам, защото не исках да се лиша от обяд или вечеря. След това постъпих в селскостопанско училище и получавайки научна степен, станах специалист по животновъдство, полски култури и почвознание. След това заминах за две години в Африка. Там ми се отдаде да осъществя своята детска мечта - да работя с Маур Паркинс. Много от Вас го помнят от книгите му. Това е велик човек. След две години получих телеграма с покана да работя в зоопарка в Сент-Луис. Националният институт на здравето отдели за зоопарка издръжка в размер от 78 млн. $, а на тях им беше нужен ветеринар, който да прави аутопсии на животните умрели от естествена смърт в зоопарка. Аз се съгласих, пристигнах, но разбира се ми се наложи да правя аутопсии на животни умрели не само в този зоопарк, а и в зоопарка в Брукуолдс, Чикаго, Ню Йорк и т.н. В моите задължения влизаха не само аутопсиите на животните починали от естествена смърт, но и да откривам и наблюдавам тези, които са свръхчувствителни към замърсената околна среда, защото в началото на 60-те години, никой нищо не знаеше за екологичните проблеми и катастрофи. И така, изследвайки причините за смъртта на хора и животни, аз проведох 17 500 аутопсии, и ето до какво заключение стигнах: "Всяко животно и човек, умрели от естествена смърт - умират от непълноценно хранене, т.е. дефицит на хранителни вещества."

Резултатите от химическите и биохимическите анализи, показва с документална точност, че естествената смърт настъпва от неправилно хранене. Това така ме порази, че аз се върнах към историята с кравите.
Написах 75 статии и трудове, 8 учебника заедно с други автори и самостоятелно - 1 книга. Тя се продаваше за 140$ на студенти - медици. Печатаха ме в 1 700 вестника и списания, участвах в телевизионни предавания и къде ли не.
Но тогава, през 60-те години, моите трудове относно храненето малко вълнуваха някого. Какво ми оставаше да направя? Наложи се да се върна към ученето и да стана лекар, а това ми позволи да използвам тези знания за храненето, които получих във ветеринарното училище. Не е чудно, но това проработи. Прекарах 15 години в Торкмунд, щата Орегон, занимавайки се с обикновена лекарска практика. А сега искам да споделя своите знания и изводи, получени за тези 10-12 години. И ако вие отнесете от тук едва 10% от това, което ще чуете, вие ще се предпазите от много неприятности, страдания, ще спестите много пари и ще удължите с много години своя живот.
Вие няма да постигнете това, т.е. да получите тези допълнителни години живот, да достигнете своя генетичен потенциал просто така, без някакви усилия от ваша страна.


Сега искам да ви кажа главното. Следва ....


Николай Николов

Няма коментари:

Публикуване на коментар