сряда, 3 септември 2014 г.

АТАНАС ПАНАЙОТОВ: ДАРИНА ПАВЛОВА ПРОСТИТУИРАШЕ!


- Наско, ти познаваш целия подземен свят от 1974 до 1980 година, че и по-нататък... Все пак кои са най-интересните имена сред тях? 
- Ще цитирам някои, с които се събирахме някога пред “Кристал”, пред кафе “Бразилия”, “Колумбия”, “Хавана” и “Покойника”, сладкарница “Прага”, ходеше се и в сладкарницата на грандхотел “София”/сега “Радисън”/ Имаше 5-6 ресторанти и нощни барове, които се посещаваха от т. нар. тарикати. 
Тарикати бяха не само чейнчаджиите, измамниците, а и производителите на ширпотреба... Между тарикатите бяха и музикантите, защото те пътуваха в чужбина, тарикати бяха тираджиите, моряците, всеки, който имаше достъп до Запада и можеше да донася лъскави стоки, които не се продаваха в България. Защото знаем, че в България вносните стоки се продаваха само в “Кореком” и не всеки можеше да пазарува там, не всеки имаше право да има долари, даже беше забранено и наказуемо... След “Кристал” се появи “Медовина”, а след “Медовина” чак се появява “Магурата”... Едни от известните, които се събирахме, бяха музикантите от рокгрупа “Импулс” - Илия Кънчев, Наско Георгиев, Шушо, Върбан, Галин... Не трябва да забравяме,

че певец и солист на групата тогава беше Веселин Маринов... 

Веско Маринов тогава пееше парчета на “Ейси диси”, “Пърпъл”, “Рейнбоу”...
Бях импресарио на “Импулс”, за да не ме изселят... Защото, когато работиш с музиканти, не трябва да имаш печат в паспорта... Казваш “Аз съм на хонорар!” и куките няма как да те изселят, защото не си безработен... В Народния театър на голямата сцена съм играл със Стефан Данаилов, Велко Кънев, Мамалев, Сава Хашъмов... Ние там работехме като каскадьори в групата на Павката Дойчев... Това е бившият съпруг на Ваня Цветкова, която в момента работи в Щатите като крупие... Участвахме в батални сцени, биехме се...

- Известно е, че Ваня Цветкова се е влюбила в Павел Дойчев по време на снимките на филма “Комбина”, когато той я увесва през един балкон надолу с главата?..
- Да, и 

Павката Дойчев заряза заради Ваня Цветкова, най-хубавата българка по това време Даниела 

и тя пък ми стана на мен гадже... Даниела беше най-красивата жена в България, много по-красива от Аня Пенчева и другите там...

- И от Ваня Цветкова?..

- А, Ваня Цветкова въобще не e била никога красива... Аз не знам как можа Павката Дойчев да смени Даниела за Ваня... Говоря ти за жена, която като вървеше по улицата, мъжете ставаха и ръкопляскаха... Даниела тогава беше още малко момиче и кандидатстваше във ВИТИЗ... Пееше, танцуваше, рисуваше... Била е любовница на Видин Даскалов, на Вили Цанков, въобще на такива по-дърти пергиши... За това време аз й бях най-младото гадже...на 20 и няколко години... Когато Павел Дойчев я заряза заради Ваня Цветкова, Даниела беше бременна от него, направи аборт и аз тогава се вписах /... 2 години я свалях преди това и все не успявах...

- Кои още от артистичните среди идваха още пред “Кристал”?
- Ами Лили Иванова, Митко Щерев, Васко Кеца, Наско Самев, балетиста, който е хомосексуалист, но никога не намекваше за това пред приятелите си, Криси Секса /Кристина Димитрова – б.а/, Ирина Флорин тъкмо беше дошла от Плевен, Богдан Томов, Весо Фактора от група “Фактор”, Владко Парисов, балетиста... Неговата съпруга се казваше 

Доротея, тя пък беше любовница на Трайо Манекена...

Ето още една изключително красива жена, като Даниела - Доротея, жената на Владко Парисов... Тя беше балерина в Японския хотел...Маргарита Хранова идваше там, Развигор Попов... От ВИТИЗ идваха Руми Цицата, Йонка Илиева, Дани... Катето Евро идваше...
Там идваха и комарджии- Стоил Телето... Ето като споменавам Стоил Телето – той няма нищо общо с онзи Стоил, дето го взривиха в асансьора, както се говореше... Той си беше просто комарджия... Венци Лисицата идваше, който беше един от най-добрите комарджии и крадци в България... Не знам дали той въобще е залавян досега по време на обир... По едно време по-късно се беше хванал с групировките, не знам какво е станало с него... 

Данчо Ташев идваше там, който беше любовник на Дарина Павлова... 

В следващата ми книга “Козметичката от бул. Скобелев” хората ще бъдат шокирани какви известни жени в България са проституирали... Не казвам, че са били на Околовръстното, за по 5 лв., но са били елитни проститутки. Пускали са ги на заможни хора за пари... Почти всички певици и манекенки се чукаха за пари, за да си подпомагат финансите... 
Живял съм 4 години в Хамбург... Там по мое време 30 000 германци живееха от парите на съпругите си, които проституираха... Какви са тези мъже, ако не сутеньори?.. Та така и Ташев и Дарина... Илия Павлов взе Дарина от Ташев, който й беше сутеньор и тя проституира по това време за него...
Ташев почина от свръхдоза нарокотици... Когато аз бях в Централния затвор във Второ отделение, той беше във 12 отделение, циганската бригада... Като излиза оттам, се влива в редиците на тарикатите...

- Имало е май доста доносници на ДС и в тези среди...
- Дилян Буновски идваше там и беше един от най-големите шпиони на пиацата... Доносничеше на Държавна сигурност... По онова време беше Дилян Буновски и като се прибрах от емиграция, разбрах, че станал Дилян Дорон, опитал се да приватизира банка “Биохим” и влязъл в затвора... Дилян Дорон, Иво Карамански и Митко Модрев бяха най-големите доносници на Държавна сигурност

Карамански вкара в затвора с доноси Рамон Лучианов и Мето Илиенски,

които обраха колекцията с монети на един доктор. Той ги издаде.

- И “нумизмати” са идвали значи... 
- Ники Рижия, Бойко Нумизмата, Императора и Митко Бузата бяха най-големите нумизмати... Ники Рижия винаги е бил между нас, но по-настрана и ние сме го имали за шматка... Но той се е занимавал с нумизматика и се оказва, че може да е печелил повече пари от нас...

- Как започна “кариерата” на Илия Павлов?
- Той беше борец, учеше в “Олимпийски надежди” и прякорът му беше Илия Зъбчето... Мотаеше се около нас, но още не беше тарикат... Като се ожени за първата си жена – дъщерята на ген. Чергиланов, шеф на Трето Главно управление на ВКР-то, 

Илийката си лягаше по заповед на генерала в 9 часа вечерта.

Седеше си вкъщи при жената... И понеже в Илийката беше много спокойно и куки никога не можеха да дойдат да правят обиск, затова там си криехме валутата и златните синджирчета. После като се прибрах през 1991-та, месец август, Илийката вече беше напреднал, похвали се, че има регистрирани 33 фирми, покани ме в офиса на “Ангел Кънчев”, който току-що бяха взели... С пръст пред устата ми даде знак да не приказваме, защото всичко се подслушвало по етажите... Вкара ме в мазето...

- Знам, че си се познавал отблизо и с Георги Илиев?
- С Жоро Илиев се запознахме в нощния бар на хотел “Шумен”, който беше дискотека към фирмите на Пламен Тимев- Ганди. Трябва да се знае, че Васко и Жоро Илиеви и много от другите борци в началото работеха като охрана при Пламен Тимев.

Така да се каже той беше капо... Та Жоро тъкмо излязъл от затвора за изнасилване и беше управител на дискотеката на Тимев в хотел “Шумен”... Тогава аз направих една далавера, за която той ми помогна и аз му дадох 10 000 лева чакалък./ комарджийски термин – когато един спечели - дава и на другия – б.а/ Това са първите големи пари, които Жоро Илиев изкара - аз му ги дадох... И дето се казва, аз съм му кръстник в бизнеса... След това Жоро Илиев дойде в София и брат му Васко му даде да се занимава с проститутките в хотел “Родина” и той стана тогава много близък с бай Славе, който почина... Бай Славе беше като баща за всички мутри тогава... После Евгени Мозъка и Охо направиха прословутия клуб на ул. “Цар Симеон” и там Жоро Илиев идваше с охраната си да шмъркат кока. Всяка божа вечер съм го виждал дрогиран до козирката, охраната му го носеше на ръце... После откриха вече летния “Нерон”, започна там да идва... С Жоро сме били много близки винаги, но никога не съм искал да се обвързвам с групировките...Той много ме уважаваше... 

- Всъщност Георги Илиев можеше ли да има собствени деца?
- Жоро Илиев беше хванал един много лош трипер и поради тази причина не можеше да има деца. 

- Би ли направил сравнение между двамата братя...
- Васко беше по-уравновесен... Жоро скачаше, налиташе на бой, дори срещу собствените си приятели... Но ако седне да говори някой 

колко бой е изял от него - това ще е Кондьо... 

Жоро си го влачеше Кондьо и си го държеше до него да му пее, плащаше му добре... Но като се напиеше, като се надрусаше и му вика: “Я, ела тука, бе циганин...” И го почва... Той беше сприхав, но всичко идваше от това, че много пиеше и много се дрогираше... Нали ти казвам, почти всяка вечер охраната го носеше буквално на ръце! Жоро даваше пари на много певици и е изчукал повечето от тях... Не знам дали Коко Динев е изчукал повече...

- Дали има нещо вярно в мълвата, че Георги Илиев има общо със смъртта на брат си?..
- Това е абсолютна глупост. Васил Илиев го убиха сикаджиите.
Рано или късно никой няма да остане от тези, които започнаха, защото самата държава ще доизчисти тези, които са останали...

- Какви спомени имаш от това време, когато започнаха изявите на мутрите?
- Всички мутри като правеха през деня набези и грабеха, вечерно време отиваха и играеха на покер машините... Имах покер машини из цяла София... И аз като влизах в някое заведение да касирам, те викат: “Ти си единственият рекетьор, който взима рекет на рекетьорите!” Но ми плащаха... Бях направил най-големият фитнес на “Витоша” 150 - “Дъ джой клуб”./Бившия ресторант “Камен Дел”- б.а./ Малко по-нагоре беше официалният офис на Васил Илиев по това време – Билярд клуба, там се събираха всички борци. А пък оръжието си го държаха в шкафчета в моя фитнес клуб... До мен и Иван Иванов, ченгето от проследяването, и Карамански имаха кафе... Бях в много добри отношения и с Карамански, и с борците... Фитнес клуба го държахме с Живко Колев Жеков... Даже, когато стана войната между Карамански и борците, преди престрелката при хотел “Севастопол”, Дробеца и Маджо дойдоха да си вземат оръжието от шкафовете във фитнеса ... Мен не ме е интересувала тази работа... Имаха си ключове за шкафчетата... 
Доколкото знам Дробеца е карал джипа, а пък Маджо е стрелял по прозорците и витрините... И не се е стреляло от хотел “Севастопол”, а от другата страна, където на втория етаж Карамански също е имал офис, над цветарския магазин... Тогава раниха Маджо... 
На сутринта Дробеца дойде във фитнеса, беше като насран... Дробеца е известен с това, че неговото гадже го взима Васил Илиев и затова прави Дробеца шеф в най-голямата бригада – на Огнян Алексиев – Охо... Дробеца беше от Горна баня...

- Какво стана после с “Дъ джой клуб”, с фитнес клуба...
- Скарах се със съдружника с Живко Колев Жеков, моя съдружник, защото при нас започнаха да се събират Татарчев, Николай Чирипов, Вячеслав Димитров, прокурорът Николай Колев, Кирил Радев, Богомил Бонев... Викам му “Живко, аз се махам от теб!”, скарахме се много лошо... Тогава отидох в Китай и живях там 6 месеца... 
- Защо постъпи така?
- Не искам с куки да работя. Ти или си бандит, или си ченге... Тези, които се събираха там, се занимаваха с контрабанда на цигари... Правеха фалшив “Кемъл” и “Марлборо” в Македония, вкарваха ги в България с протекцията на “Гранична полиция” и на всички тия ченгета и прокурори, имаше намесени чеченци, руснаци... В крайна сметка бившият ми съдружник Живко Колев Жеков го убиха през 1990 г. до язовир “Овчарица” по време на лов за патици... 

Тогава на пресконференция обвиних Богомил Бонев

за това, той беше още министър на вътрешните работи... Нито една медия не написа нищо с изключение на в. “Дума” на втора страница в два реда... Гледал съм да не се обвързвам с такива хора, защото те рано или късно ще те ликвидират... Зад тях стои Държавна сигурност... 

- Ти познаваш и Красимир Гергов, какви са ти впечатленията?
- Веднъж поиска да му занеса една моя книга, видяхме се в “Радисън”. Той и Рон Финли, който е крупен американски бизнесмен и кръстник на сина ми Наско-Бадара, от либерийката, бяха съсобственици на Ирландския пъб в хотела... Както и в Би Ти Ви... Нали те я направиха... Но Рон Финли остана разочарован от Красимир Гергов... Сега е президент на “Кейбъл тел”... Та му нося аз книгата си на Гергов и той ми казва, че няма пари в него... да сме се видели на следващия ден... На следващия ден извади от джоба си едни страшно мръсни две по два лева и едно книжно левче... ама толкова мръсни и толкава стари, че си викам: “Ча-а-к човек да го ожали!..” Когато се говори за олигарси в България, трябва да се има предвид, че много от тях са въздух под налягане, защото парите реално не са техни... Какво стана с един Митьо Шашмата, например? А Митьо Шашмата доведе Майкъл Чорни в България... Страшно колоритна личност... Това е човекът, който направи банкери Митко Събев и Петя Славова... Той получи два инфаркта, тук си е в България...

- Разкажи за контрабандата, която въртеше с анаболи в Германия? 
- Бях най-големият вносител на анаболни стероиди в Германия... В България се произвеждаха едни хапчета бионабол... Тук струваше 40 ст. флакончето, аз го продавах там за 40 марки...

- Как ги вкарваше там?
- По пощата, с колети, никой не ги проверяваше, нямаше скенери... То така се вкарваха тук и между 1991-1994 г. наркотици... Имаше един анаболен стероид окситосона, който струваше 300 марки в Испания, а в Германия на едро го продавахме за 1000 марки... Значи печелиш 700 марки от опаковка... Покрай тази контрабанда се бях запознал с всички културисти, с целия подземен свят на Германия...

- Ти обаче там си лежал в затвора не за това, а за печатане на фалшиви пари?
- Имахме 3 печатници в Болоня и правехме фалшиви марки. Интересното е, че аз 

от затвора си бях изкарал две кредитни карти “Американ експрес” и “Дайнърс клъб”. 

Изрязах заявките от “Плебой”, бях абониран, и ги пуснах от затвора... Написах, че имам на година 100 000 марки доход. Посочих домашния си адрес за домашен, затворническия – за служебен и двете кредитни карти ми пристигнаха... в затвора...

- Как е възможно това? 
- Ами възможно е, хората са балъци, трябва само да разбереш къде има пробив в системата... Като излязох от затвора, напазарувах за 60 000 марки и с 22 куфара със стока заминах за Гамбия... 

- В новата си книга “Sex with me” пишеш за жени, с които си бил, те вече са женени, имат семейства, не те ли притеснява това? С истинските им имена ли ги цитираш?
- Да, с истинските им имена...

- Защото има вътре една Илина Форин... Коя е тя?
- Ами това е Ирина Флорин, то е ясно! Иринчето беше тогава приятелка на Шушу, барабанист на рокгрупа “Импулс”. Те бяха три големи приятелки – Роксана Белева, една позабравена певица, Криси Секса (Кристина Димитрова) и Ирина Флорин... С нея сме били интимни, но в това няма нищо лошо... До ден днешен сме приятели, децата ни бяха приятели, живеехме даже на една улица – на “Бузлуджа”... Даже един път децата бяха избягали, бяха се изгубили, тя беше хукнала да ги търси... Върна ги в къщи кръстникът на сина ми Рон Финли, защото те били отишли в “Радисън” да ме търсят, а в това време Ирина Флорин плачеше... 

Имах едно гадже – Цветана Кръстева, майка й е била секретарка на Андрей Луканов,

на Лилов, на Венелин Коцев, съпартизанка с Георги Найденов от Тексимбанк... Баща й е брат на Нанка Серкеджиева... Ние ходехме по времето, когато държах фитнес клуба... Тя беше много красива и още си е красива... Та събрали се бабите в апартамента на майка й в блока на ЦК и я питат: ”Бе, с кого ходи дъщеря ти?” “Ми с едно момче...” “Кое е това момче?”, продължават да любопитстват те.... “Има една книга “Краставицата...май му викат Наско Краставицата...”, обяснила майка й. И едната баба като скочила: “Наско Краставицата!” и донесла един вестник, в който имаше едно много хубаво интервю “Наш пастор мюсюлманин има от всичко по две – две жени, две деца, два паспорта...” И като подскочи майката на Цветана... Извикват Цветана и й казват:”Избираш между Наско и партията!!!” Тя е трябвало да избере партията и веднага след това я “екстрадираха” във Виена да работи при Георги Найденов, за да бъде далеч от мен... Много я обичах, но ни разделиха... Тя за съжаление още не е омъжена...И няма деца и си остана стара мома...
Друга интересна история е с гимнастичката Наталия Дабижева... Отивам в Агенцията, която разполага с движимото и недвижимото имущество на Министерство на отбраната, на 4-ти км, за да купя 25 000 каски – стари, от българската армия... Влизам в един офис и виждам страшна мадама – смугла, красива, тяло, дупе, цица... всичко... Поглеждам я и й казвам: “Госпожице, искате ли да избягате с мен?!” Тя ме погледна и вика: “Искам!” Взе си багажа, чантата, якето, бегом надолу по стълбите, качихме се в едно такси и докато се качим по стълбите вкъщи, се съблякохме и се започна един див секс... два месеца... Това е една от малкото жени, на които съм предлагал брак... Но тя предпочете да отиде да работи като камериерка на кораб... Вече е станала и тя на 40 години, не е женена и няма деца...

- Разбрах, че поетът Дамян Дамянов ти е кръстникът в писателството?
- Веднъж като бях при него на гости, той ми каза: “Бе, Насе, написал съм един сексроман, дай да го издадем, ама от твое име!..” Не го издадохме, защото Надежда Захариева тогава се възпротиви.. И може би по-добре...
С Дамян Дамянов бяхме от 1994 г. приятели и след като се запознах с него, смених “попрището” на бандитите с това на писателите...

- Имал ли е много любовници?
- Да имал е, но не съм склонен да говоря за това... Водил е любовниците си в дома на Радой Ралин... 

Едно интервю на Айра Мурад  

НИКОЛАЙ НИКОЛОВ

Няма коментари:

Публикуване на коментар