понеделник, 23 ноември 2009 г.

2012 година и появата на загадъчни кръгове



Повечето от кръговете са се появявали в Англия. Както и тези кръгове за 2012.





Какво пише очевидецът, Питър Сьоренсен:
Тази сутрин моят добър приятел, д-р Симеон Хейн, ми позвъни за да ми каже, че сутринта отишъл до Ейвбери и видял там нов кръг в полето на северо - запад от каменния кръг. Друг път, аз веднага съм ходил, защото до Ейвбери е близко, но бях много уморен и останах да разглеждам електронната си поща.
Но около обяд моят пилот, Дей Добс, ми писа, че е купил нов двуместен самолет и ми предложи да го пробваме.Скоро се отправихме до новия кръг и се получиха много добри снимки.
Още както видяхме кръга той ни напомни на схема на слънчевата система (без да отчитаме правилните астрономически пропорции). Но малките вътрешни планети (Меркурий, Венера, Земя и Марс) са ясно разграничени от външните гиганти (Юпитер, Сатурн, Уран и Нептун).




Тук имаше огромно слънце с необичайни знаци върху него него.
Това, което се отнася за Плутон е, че той е малка планета, и е показан по същия начин : с малки размери, с тънка орбитална линия. Аз знам, достатъчно, за да предположа, че тази орбита е маркирана правилно. Тя отива отвъд орбитата на Нептун – основната и част от пътя, а останалата част от орбитата на Плутон е в близост до морския бог / Нептун/.
Имам един приятел астроном, когото помолих да провери разположението на планетите, но той каза че, то не съответства на сегашното разположение, а на датата обявена за на края на света през 2012г











Слънчевата система





Загадъчната кръг в Ейвбери изобразява нашата слънчева система (без основните пропорции) както тя ще бъде през декември 21, 2012. Според календара на маите, в този ден ще бъде края на света (това е едно от най-известните тълкувания за датата, на която приключва календара). Независимо от факта, че истинският създател на кръга, е неизвестен, посланието му е съвсем ясно.










Кръгове на полето. Краят на света 2012


Според астрономите на 21/12/2012 ще настъпи така наречения парад на планетите, когато Земята, Марс, Юпитер и Сатурн ще са в една линия

5 коментара:

  1. Само дето календара на маите не свършва 2012 и не свършва на 21 декември, кога свършва можеш да провериш сам.

    ОтговорИзтриване
  2. Всъщност свършва тогава... но никой не казва, че това означава непременно края на света. Аз съм на мнение, че просто предстои нов етап от развитието на човека. Не вярвам да изчезнем като вид.

    ОтговорИзтриване
  3. Ами не, не свършва тогава, последния девети цикъл е до 28 ноември 2011 година

    ОтговорИзтриване